Ny mc idag
Fra : Kim Hansen

Dato : 12-05-05 16:42

Yeppie så fik jeg min nye dl650v-strom.
Skulle først hente den imorgen, men da jeg snakkede med mini-motor
idag ang betaling, kunne jeg bare hente den idag, det var bare dejligt

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : hsf

Dato : 12-05-05 18:38

Hjertelig tillykke med "buldertøsen", jeg har selv lige købt en
DL1000V-Strom og fik den i sidste uge, her er lige et link jeg fandt på
nettet hvor du bl.a. kan læse om hvad andre V-Strommere syntes om
cyklen.samt mange andre ting omkring V-Strom
http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html
PS pas nu på din sidestøttefod den er kilden, sæt altid din mc i 1. gear når
du parkerer den
Mvh. Henrik S. Franzen
Suzuki DL 1000 V-Strom

Fra : Frank E Christensen

Dato : 12-05-05 18:39

Kim Hansen wrote:

> [...]
> Skulle først hente den imorgen, men da jeg snakkede med mini-motor
> idag ang betaling, kunne jeg bare hente den idag, det var bare dejligt

Tillykke med de nye mc. Køre den godt sådan en model.

Fra : Thomas

Dato : 12-05-05 20:17

> [...]
> Skulle først hente den imorgen, men da jeg snakkede med mini-motor
> idag ang betaling, kunne jeg bare hente den idag, det var bare dejligt

Tillykke. Min er nu 1300 kilometer gammel. Det er en dejlig cykel - du kan
godt glæde dig.

NB: Køb et centralstøtteben. Her er link til Louis.de :
http://www.louis.de/_20e4a81551c08a0bd5b815efa883626477/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=440&wgr=233&total=3&anzeige=0&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dlist%252526grwgr%25253D440%252526wgr%25253D233%252526page%25253D0&artnr_gr=10046700

/Thomas

P.s. Hvilken farve?

Fra : anders majland

Dato : 12-05-05 21:56

> Tillykke.

Yep tillykke

> NB: Køb et centralstøtteben. Her er link til Louis.de :

Hvorfor ikke få fikset det sidestøtteben ?

Jeg bruger kun centralstøttebenet når jeg laver service..... og jeg har det
kun fordi jeg ikke kunne lade være med at byde på ebay og fik det billigt

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 1988 & Skoda Fabia Kombi 1.2 2004

Fra : Thomas

Dato : 12-05-05 22:45

> Hvorfor ikke få fikset det sidestøtteben ?

Mit sidestøtteben fejler da ikke noget ...?

> Jeg bruger kun centralstøttebenet når jeg laver service..... og jeg har
> det kun fordi jeg ikke kunne lade være med at byde på ebay og fik det
> billigt

Ja, netop. Det er guld værd ved service (især kædesmøring m..v.). Jeg vil da
gerne købe dit, hvis det er billigt og du alligevel ikke bruger det.

/Thomas

Fra : hsf

Dato : 13-05-05 13:19

[...]
du parkerer den, eller invester i en centerfod fra Louis.de