Instrumentpærer - hvor?
Fra : MKS - 74

Dato : 12-05-05 15:42

Halløj!!

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse instrumentpærer
(1.7W,12V) i DK - helst billigere end 30 kr/stk. som de originale
koster :

<http://www.louis.de/_10c761eacb03304c91a39351473be2b249/shop/shop_dispatch.php?article_context=search&searchterm=10031080&cmd.x=6&cmd.y=8>

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : kenneth

Dato : 12-05-05 16:35

hej jeg har købt ved thansen tror det var 17 kr

Fra : MKS - 74

Dato : 12-05-05 16:42

On Thu, 12 May 2005 17:34:50 +0200, "kenneth" <sloths@tdcadsl.dk>
wrote:

>hej jeg har købt ved thansen tror det var 17 kr

Tror desværre det er 5W de har (jeg har været forbi), jeg skal kun
bruge 1.7W , de har så også 1.2W, men med den forkerte sokkel. Jeg
kunne jo egentlig bare købe dem hos louis, problemet er mere at jeg
skal bruge en her og nu og ikke efter pinse...så stadigvæk, hvis en
kender en velassorteret glassokkelpære-butik , hører jeg gerne om
det.

Fra : Armand

Dato : 12-05-05 17:06

MKS - 74 wrote:

> [...]
> skal bruge en her og nu og ikke efter pinse...så stadigvæk, hvis en
> kender en velassorteret glassokkelpære-butik , hører jeg gerne om

Ellers enhver nærliggende bilpusher á CD-cardic kataloget, eller
reservedels pushere á Østergård hhv. Jydsk Autodele.

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-05-05 08:07

Armand wrote:

> Ellers enhver nærliggende bilpusher á CD-cardic kataloget, eller
> reservedels pushere á Østergård hhv. Jydsk Autodele.

(Psst. Østergaard hedder Mekonomen nu.)

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 13-05-05 20:28

Torben Scheel wrote:

> (Psst. Østergaard hedder Mekonomen nu.)

Psst:
Her i byen er den en Bilfakta der er blevet til Mekonomen.
Kan det mon ikke hænde at din lokale Østergård er blevet til mekonomen
nu men at Østergård stadig eksisterer andre steder!?

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 14-05-05 23:52

Armand skrev:

> Psst:
> Her i byen er den en Bilfakta der er blevet til Mekonomen.
> Kan det mon ikke hænde at din lokale Østergård er blevet til mekonomen
> nu men at Østergård stadig eksisterer andre steder!?

Psst pssst. Nej, for A. Østergård er opkøbt af svenske
Mekonomen for over et år siden. Og Thansen har lige
overtaget Høyer autodele.

Ib Jakobsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-05-05 08:06

MKS - 74 wrote:

> [...]
> skal bruge en her og nu og ikke efter pinse...så stadigvæk, hvis en
> kender en velassorteret glassokkelpære-butik , hører jeg gerne om

Måske mokonomen - jag fandt 3 og 5w der. Kiggede ikke efter andre.

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 13-05-05 07:43

On Fri, 13 May 2005 08:05:35 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Måske mokonomen - jag fandt 3 og 5w der. Kiggede ikke efter andre.

Desværre nej - ser ud som at de alm. bilistbutikker ikke fører 1.7W og
at en sådan fætter er noget vanskelig at finde. Jeg kunne se'fø'li
bare købe en original - herregud 30 kr (en uoriginal 7-15 kr.), min(e)
lokale shop(s) har bare ikke flere , akkurat lige _en_ mindre end
jeg skulle bruge, hvorfor er det bare _altid sådan .

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Squish

Dato : 13-05-05 15:22

MKS - 74 wrote:

> [...]
> lokale shop(s) har bare ikke flere , akkurat lige _en_ mindre end
> jeg skulle bruge, hvorfor er det bare _altid sådan .

Du har fået mail.

--
Squish
VFR750F

Fra : Armand

Dato : 13-05-05 20:30

Squish wrote:

> Du har fået mail.

Hæ!
For at klunne holde VF'ere og CBR'ere kørende må det hemmelige
broderskab tippe hinanden på krysd og tværs med fiduser af værdi så
andre ikke bør høre derom så de tapper markedet for nødvendige
reservedele

--
Armand.

Fra : Squish

Dato : 13-05-05 22:03

Armand wrote:

> [...]
> broderskab tippe hinanden på krysd og tværs med fiduser af værdi så
> andre ikke bør høre derom så de tapper markedet for nødvendige

"Årh! Gi' noget!" Jamen, jeg har ik' nok til ALLE?!

--
Squish
VFR750F

Fra : Armand

Dato : 14-05-05 11:35

Squish wrote:

> "Årh! Gi' noget!" Jamen, jeg har ik' nok til ALLE?!

Ohh

Selvfølgelig!
DFM rykker igen!!!

Sorry.

--
Armand

Fra : MKS - 74

Dato : 14-05-05 07:11

Armand wrote:

> [...]
> broderskab tippe hinanden på krysd og tværs med fiduser af værdi så
> andre ikke bør høre derom så de tapper markedet for nødvendige

Se nu at få købt den CBR (eller VFR)- Ellers kommer du _aldrig_ med i det
gode selskab....U know U wanna! .

--
-Michael

Fra : Bjørn S

Dato : 14-05-05 09:37

MKS - 74 wrote:

> Se nu at få købt den CBR (eller VFR)- Ellers kommer du _aldrig_ med i
> det gode selskab....U know U wanna! .

Jeg er sikker på Armand ville tabe interessen hvis ikke der er noget
andet end reservedelspriserne at brokke sig over .....

--
/Bjørn

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 12-05-05 19:11

MKS - 74 wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe disse instrumentpærer
> (1.7W,12V) i DK - helst billigere end 30 kr/stk. som de originale
> koster :

Kik dig lidt omkring på dioder.dk, de har lidt af hvert.
Og i øvrigt kan jeg anbefale fok at skifte deres instrument- og
positionslyspærer ud med dioder - de holder meget længere med større
lysstyrke. (Og jeg har ikke noget med dioder.dk at gøre, andet end at jeg
har handlet hos dem et par gange.)

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600