PGO hot 50 med start problemer
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 12-05-05 20:50

Datterens PGO hot opfører sig mærkeligt.
Da vi købte den havde den stået i en garage i halvanden år.
Nyt batteri, udstødning og rensning af bremser og karburator.
Den ville ikke starte, så jeg hev luftfilteret af og sprøjtede lidt benzin
ind.
Så startede den og kørte fint en ugestid men...
Hver gang den stod stille mere end to dage ville den kun starte hvis den
igen fik sprøjtet benzin direkte i indsugningen.
Slidt cylinder/stempel eller ringe, tænkte jeg, så det blev skiftet.
Den opfører sig bare stadig på samme måde !!
Jeg har kontrollret vacuum ventilen der åbner benzinhanen og den virker
fint.
Nogen der har en god ide ?
Mvh
Jess M

Fra : Mikkel Lund

Dato : 12-05-05 21:58

"Jess Mathiasen" <jessm@dwain[remove].dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den opfører sig bare stadig på samme måde !!
> Jeg har kontrollret vacuum ventilen der åbner benzinhanen og den virker

Hej

Smid lige en gang karburator væske i, det kan næmt være fugt!
Rens også lige karburatoren, og indstil den grundigt, det kan nemt være det.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : jacob

Dato : 15-05-05 08:55

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Smid lige en gang karburator væske i, det kan næmt være fugt!
> Rens også lige karburatoren, og indstil den grundigt, det kan nemt være

Undskyld jeg lige agbryder ( jeg er helt ny i knallert verdenen) men hvordan
indstiller man en karburator???
det er en peugeot speedfight!

MVH Jacob

Fra : Mogens

Dato : 17-05-05 09:25

Hej

Jeg ligger inde med både Værksted og reperationshåndbog. (IKKE den fra
THansen!)
Har du bare en af dem er fejlfinding en smal sag ud fra deres system..
Prisen er 149 kr./stk. (Normalt 249 kr./stk.) Dem begge for 275 kr. + porto.

Mvh.
Mogens, Aalborg
B. Max, 118Km/t. Den har kørt perfekt efter 6000 Km. med en ordentlig
sammensætning af Cyl. , Varaio , Ruller og Udstødning (IKKE ændret på
karburator og dyse ifølge en ekspert, tro mig det rykker) og jeg har bare
undladt at købt noget hos THansen, brug KVALITET. 100% træk op til 90-95
Km/t.

Spørg endelig hvis der er noget.