Speedfight dør ved omdrejninger
Fra : Peter

Dato : 11-05-05 12:46

Min Speedfight har kørt fint til nu.

Men nu dør motoren ud når jeg har kørt et stykke tid med høje omdrejninger.
Lader jeg den gå ned i lavere omdrejninger et stykke tid kører den fint
igen.

Jeg troede det var et stoppet benzinfilter, men sådan en er der slet ikke.

Hvad kan det skyldes?

Peter!

Fra : Mikkel Lund

Dato : 11-05-05 12:50

"Peter" <glem@det.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen.
>
> Jeg troede det var et stoppet benzinfilter, men sådan en er der slet ikke.

Jojo det er et benzinfilter, den sidder bare sammen med hanen inde i tanken!

Hilsen Mikkel

Fra : Peter

Dato : 11-05-05 13:32

Hvordan skifter/renser man den?

Jeg var inde hos Peugeot i morges, og reservedelslageret kunne ikke se nogen
på deres microfilm?

Peter!

Fra : Mikkel Lund

Dato : 11-05-05 15:04

> Hvordan skifter/renser man den?
>
> Jeg var inde hos Peugeot i morges, og reservedelslageret kunne ikke se
> [...]

Jeg mener den ligner den fra Typhoonen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=466027416&n=1314861252&pn=1314861254
hvor hane og filteret sidder sammen.
Men okay der kan være det variere, men der skal sku da være et filter et
eller andet sted!

Hilsen Mikkel

Fra : Henrik Madsen

Dato : 15-05-05 22:09

On Wed, 11 May 2005 16:04:03 +0200, "Mikkel Lund"
<mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote:

> [...]

Den ligner udemærket den på speedfight..

Måden at få det renset på er :

1. Tøm benzintanken
2. skru spændebånd af benzinhane.
3. træk benzinhane nedad .

ud kommer så benzinfiltret med hanen. Man kan endda skrue det lille
benzinfilter af selve hanen og rense det.

Henrik