cpi popcorn
Fra : Rune Sørensen

Dato : 09-05-05 21:46

hvordan tuner jeg det fandens lort

Fra : Myt

Dato : 10-05-05 00:49

"Rune Sørensen" <rune@fam-drejer.dk> skrev i en meddelelse
news:427fcbee$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> hvordan tuner jeg det fandens lort

Nu er jeg ond, og du kan forhåbentligt tage det

Du tager den med op i den højeste bygning og kaster den ud, så skal du se
fart

Myt

Fra : Rune Sørensen

Dato : 10-05-05 14:33

Nu har jeg prøvet det.. den nåede kun de 45 km/t og før kørte den 55... nu
kører den slet ikke... hvad gør jeg?

Fra : Myt

Dato : 10-05-05 17:08

"Rune Sørensen" <rune@fam-drejer.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg prøvet det.. den nåede kun de 45 km/t og før kørte den 55... nu
> kører den slet ikke... hvad gør jeg?
> "Myt" <nogo32@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hmm, det har ikke været noget særligt højt sted du smed den ud fra, for
ellers ville den opnå en højere hastighed, nå skidt med det. Kør den til
forhandleren og sig noget gik galt

Myt

Fra : jørgen sørensen

Dato : 10-05-05 14:05

du tuner den ikke den kører stærkt nok
HVIS DEN KOMMER TIL AT KØRE STÆRKERE KØRER DU HURTIGTERE END MIN MOTORCYKEL
SLUT FORBUDT
HILSEN ????

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-05-05 16:22

"Rune Sørensen" <rune@fam-drejer.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan tuner jeg det fandens lort

Læser lidt i den her gruppe (for fanden)
:)

Der sidder en ring i din Vario, og en plomb i udstødningen.
Forrøret kan skiftes og ringen pilles ud. Hvis du ikke har erfaring med
indgrebet, så find en der har - en ven, mor, far, familiemedlem, den lokale
knallertpusher. Bare en du har tiltro til, en der ved hvad han/hun laver.
Det tager ikke lang tid at flå den ring ud, forrøret kan også nemt skiftes,
hvis det da ikke er rustet sammen. Det er måske en model med "rustfri"
udstødning du har?

Fra : Rune Sørensen

Dato : 11-05-05 16:23

ja det er en rustfri