Honda med ventil... Hvilken...?
Fra : Michael Laursen

Dato : 09-05-05 19:51

Der findes en Honda knallert der ligner en puch maxi eller derhenaf...
Jeg kan desværre ikke huske hvad det er den hedder...
Mener at den har samme Lyd som en 4-takter...Men er ikke helt sikkert...

Er der nogen der kan hjælpe...?

Er nemlig stor Honda Fan... (4-Takt)

Hilsen M

Fra : Chipmand

Dato : 09-05-05 20:30

On Mon, 9 May 2005 20:51:24 +0200, "Michael Laursen"
<m.laursen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan desværre ikke huske hvad det er den hedder...
>Mener at den har samme Lyd som en 4-takter...Men er ikke helt sikkert...

De eneste Honda 4 taktere jeg kender er Honda DAX & Honda CD50

Hvis du er så stor 4-Takt fan så kig forbi http://billig-scooter.dk/
der handler siden meget om en 4-Takt scooter

Mvh
Chipmand

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 09-05-05 23:08

Hvis ikke jeg tager fejl er det en Honda Amigo, du taler om. Den var
rimeligt udbredt i 70erne og var ligeså let at pille plomben ud af som
CD50.
Så kørte den ret godt.

CM

Fra : Myt

Dato : 10-05-05 00:47

"Contraventum Minquit" <vir.prudens@dania.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis ikke jeg tager fejl er det en Honda Amigo, du taler om. Den var
> rimeligt udbredt i 70erne og var ligeså let at pille plomben ud af som
> [...]

Min Honda CD 50 var ikke nem at pille plomben på, den skulle ud med vold og
magt
Jeg har så også haft fornøjelsen af en Amogo, der kunne man stå ved siden
af, med en plombe i, og 5 minutter efter var den ude og klar til at køre
igen
Den CD50 du tænker på, er det den med overliggende udstødning, eller den
nede ? Jeg havde den hvor udstødningen var nede.

Myt

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 11-05-05 20:49

Yep... det var med oplagt udstødning - man kunne ret let brænde benene,
hvis
man sad bagpå..

CM

Fra : RpR

Dato : 10-05-05 15:32

> Hvis ikke jeg tager fejl er det en Honda Amigo, du taler om. Den var
> rimeligt udbredt i 70erne og var ligeså let at pille plomben ud af som
> CD50.
> Så kørte den ret godt.

Enten en Amigo eller en Chapy, der har samme motor som Dax'en

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~