Puch Maxi - Luft problemer
Fra : 4700

Dato : 09-05-05 17:30

Jeg har en puch maxi 1983 som er hakket, men syntes ikke den køre som den
skal, luftfilteret ude i flexrøret skal være halvt tildækket før den vil
køre nogenlunde

er der nogle der har en god løsning til problemet, eller evt en anden slags
luftfilter som man engang kunne få hvor man havde variabel lufttilstrøm

Mvh 4700

Fra : Mikkel Lund

Dato : 10-05-05 13:11

"4700" <dsl11380FJERN@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slags
> luftfilter som man engang kunne få hvor man havde variabel lufttilstrøm

Tror bare du mangler at instille karburatoren!

Hilsen Mikkel

Fra : 4700

Dato : 10-05-05 13:30

muligvis, på højre side er der to skruer, den ene er til tomgangen, men den
anden ved jeg ikke lige hvad er, måske luft skrue, men hvordan er standard
indstilling, så kunne man starte der

Niels

Fra : Mikkel Lund

Dato : 10-05-05 17:36

> [...]
den
> anden ved jeg ikke lige hvad er, måske luft skrue, men hvordan er standard

Hekto skrev en gang :

"
Tomgangen stilles på tomgangsskruen, til normal tomgang.
Så justeres der på luftskruen til max. tomgang, og så en ½ omdrejning
tilbage.

Udgangsstilllingen er forskellige med som en begyndelse går det
sjældent galt med ca. 2 omdrejninger ud. Man må ALDRIG stramme
luftskruen hårdt til, da spidsen så kan ødelægges.
Det er også altid godt at starte med at dræne svømmerhuset for vand og
skidt.
"

Så start der og prøv dig lidt frem.

Hilsen Mikkel

Fra : 4700

Dato : 10-05-05 18:55

ok ja karburatoren er renset 100% men vil prøve med det du skrev, takker
mange gange for hjælpen

Fra : Henning Lund

Dato : 12-05-05 16:01

4700 skrev:

> Jeg har en puch maxi 1983 som er hakket, men syntes ikke den køre som
> den skal, luftfilteret ude i flexrøret skal være halvt tildækket før
> den vil køre nogenlunde

Det skal være 2 propper med et ovalt hul i flexrøret, hvis der ikke er
det, skal du dyse om.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : 4700

Dato : 12-05-05 16:23

Ser der nu også 2 propper, en i ludtfilteret og en for enden af flexrøret,
men er ved at have klaret den, tak for svarene

4700