benzin blanding til puch maxi 1983
Fra : 4700

Dato : 03-05-05 10:50

hvor mange % olie er det nu, er længesiden så jeg husker det ikke lige

hvis man skal bruge 5 l benzin hvormeget af det er så benzin og hvormeget er
olie

på forhånd mange tak

Fra : 4700

Dato : 03-05-05 10:54

Glemte at skrive at knallerten er hakket og løber stærkere end de 30 km/t

Niels

Fra : Kludder

Dato : 03-05-05 16:12

Hej..
95 blyfri m. olie 2% blanding til 5 liter Benzin. Sådan gør jeg på min maxi,
den kører sku som en drøm oser engang imellem.. men pyt med det

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 03-05-05 22:32

Samme her - dvs. 100ml (1 dl) totaktsolie til 5 l benzin

CM

Fra : 4700

Dato : 04-05-05 10:47

1000 tak dor forklaringen