?: SCO Budknallert - informationer/links/r~
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 02-05-05 21:23

Hej Alle

Jeg har scoret en gl. SCO bud/vareknallert i renoverbar stand.

Ved I hvor jeg kan finde informationer om denne - links - om nogle har
reservedele til denne ?

Hilsen Michael, 20159049

Fra : Preuthun

Dato : 02-05-05 22:26

Hej Michael.

Jeg kan kun ønske dig tillykke. SCO er et godt gedigent dansk mærke. Ikke
særligt luxuspræget, men solid og driftsikker.
Jeg går udfra det er en tregears model, måske fra midten af tredserne. Men
årgangen kan du finde som en bogstavkode suffix i stelnummeret.

Som svar på dit spørgsmål, kan fortælle, at der f.eks. findes noget, som
hedder Dansk Veteranknallert Klub (DVK)
Tlf 2263-6730, hver tirsdag aften. Det er ihvertfald et godt sted at
starte.
DVK kan altid hjælpe med gode råd, og kan som regel også hjælpe med at finde
reservedele.
Mod et mindre kopigebyr kan litteratur som regel også fremskaffes.
Du kan evt. maile til undertegnede, hvis du har yderligere spørgsmål.

Ved direkte email besvarelser: Fjern bogstaverne "fjern" fra min adresse.

Mvh.
Jan Preuthun