Texas scooter
Fra : Erik Birkholm

Dato : 01-05-05 13:36

Er der nogen der har erfaring med Texas scooter 30km/t jeg tænker bla på
Texas Free 50-4 og city 50-4

mvh
Erik Birkholm
6x103997@tiscali.dk

PS: hvad skal man ellers købe den skal kun køre lovlig det er til min
kone

Fra : Steffen

Dato : 02-05-05 09:40

"Erik Birkholm" <6x103997@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Erik Birkholm
> 6x103997@tiscali.dk
>
> PS: hvad skal man ellers købe den skal kun køre lovlig det er til min

Hej Erik

Hvis du vil købe den samme scooter til lidt billigere penge, så kig forbi
www.billig-scooter.dk der hedder den en Listo45 og koster kr 7495,- som
knallert 45 (til bil kørekort) leveret på din adresse køreklar, incl benzin
nok til den første tur.

mvh Steffen

Fra : dennis

Dato : 02-05-05 16:10

On Sun, 01 May 2005 14:35:41 +0200, Erik Birkholm wrote:

prøv kigge på http://billig-scooter.dk
dennis

Fra : Chipmand

Dato : 03-05-05 01:13

On Sun, 1 May 2005 14:35:41 +0200, "Erik Birkholm"
<6x103997@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Erik Birkholm
>6x103997@tiscali.dk
>
>PS: hvad skal man ellers købe den skal kun køre lovlig det er til min

Kan kun tilslutte mig hvad de 2 andre skriver. Jeg er ejer af en Listo
45 til de nævnte 7.495.- og er tilfreds du kan evt kigge nærmere på
min her http://www.listo45.trucksims.dk

Mvh
Chipmand