PGO Trex
Fra : Rasmussen

Dato : 28-04-05 19:58

Hej Ng

for et par dage siden kom trexen med et ordenligt brag mens jeg kørte og gik
istå og siden har den ikke ville starte så var det jeg tænkte i muligvis
havde en ide til hvad der kan være galt.

den er udstyret med et atena racing kit og en 21 mm karburator har kørt
problemfrit i de 3400 km det har været på og selve knallerten er 1 år gammel
og gået 13200 km i alt

stempel og cylinder ser fine ud og samlede det selfølig igen med nye
pakninger og tændrør har set efter at den gnister og der kommer benzin men
ved start forsøg kommer der kun store brag fra udstødningen
så gode råd til hva der kan være galt er meget velkommende.

MV

Per R

Fra : Aragorn25

Dato : 28-04-05 20:37

jeg kom meget hurtigt til at tænke på pakningen imellem topstykke og
cylinder som er røget, meeen det kan det egentlig ikke være hvis du er 100%
sikker på at puff lyden kommer ud af udsyødningen, og ikke mellem cyl og top

Enanden mulighed kunne være forsvag gnist, der sørger for at ser samler
meget benzin, og antænder for tykt blanding, og medfører paff lyden.

Held og lykke

Fra : Highserver

Dato : 28-04-05 20:50

Hej Per
Det er mest tænkeligt at du har et tændingsproblem, tjek alle ledninger fra
statoren og til CDI for brud.
Hilsen Jakob.