Speedfight problem
Fra : Aragorn25

Dato : 28-04-05 17:24

Jeg har en speedfight, der ikke gidder at starte med tændning, men staarter
nemt med kickstaretern. Nemt når den er kold.

Jeg kørte 3km, stod ved et lyskryds, og den gik pludselig ud, har rodet med
tomgangsskruen, men den reager den næsten ikke på.

Et par tryk med kickstarteren og den starter igen, men går ud hvis den ikke
får gas, hvor kigger jeg, når tomgangsskruen (den skrue med fjedre på) ikke
hjælper?

Jeg gav fuld ga, kørte 80kmt i 2min, ligepludselig, slukkede den for
enten benzin tilførlsen eller gnisten, det føles som motorbremsen. Den
slukker lige i 1sec, og detefter tager den fat igen og hiver hårdt til. Hvad
kan det være?`

Det skal siges: Når den bliver startet om morgnen, gasser den vildt op i
tomgang. Den der kilerem, bliver strukket helt ud, og fjederen kan ikke
skubbe den ind.
mvh
Dennis

Fra : Highserver

Dato : 28-04-05 20:47

Ja Dennis
Du skulle nok have taget det tilbud jeg gav dig på de 1500kr
så ville du ikke have de problemer nu.

Hilsen Jakob.

Fra : Aragorn25

Dato : 28-04-05 21:59

Det havde nok også været dumt at sælge en maskine der gik i stykker efter
2dage, det ville jeg ikke have det godt med.
Så jeg er glad for ikke at have den solgt til dig

Skal først sælges når den kører fejlfri

Mennis