Mayday..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 27-04-05 21:57

Nogen der har alle titlerne på alle themaerne fra mayday gennem tiderne?

-Nogen der skal med? Jeg har en bus hvis det er..
www.mayday.de

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Mikkel Lund

Dato : 28-04-05 07:54

Øhhh, er din besked ikke kommet helt forkert? Den passer nok bedre i noget
lignede
dk.musik.tysk.ongobongo
som græker-kaj ville sige det.

Hilsen Mikkel

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 28-04-05 20:58

> Øhhh, er din besked ikke kommet helt forkert? Den passer nok bedre i noget
> [...]
---------
Jebber... My bad.. :((
Har prøvet at slette fra serveren.. Men den vil sgu ikke.. :((