Gilera runner PureJet vs SP og plomber ?
Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 25-04-05 14:02

Hei NG

Skal kjøpe meg Gilera runner PureJet 50 (ny 2005 mod) og lurer på et
par ting. Forskjellen på Runner PureJet og Runner SP 50 er at PureJet
har bensininnsprøytnig istedet for forgasser. Og har da litt mer kraft
og går finere.

Med SP 50 er det helt greit og ta plomben. Lurer på om det kan bli noe
problem med PureJet pga. at det er bensininnsprøytning? Noen som vet
noe om dette?

Espen
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 25-04-05 18:09

"ePsen aNdreassen" <me@no.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med SP 50 er det helt greit og ta plomben. Lurer på om det kan bli noe
> problem med PureJet pga. at det er bensininnsprøytning? Noen som vet

Man kan chippe sådan en Gilera. Det gøres faktisk med en gammel GameBoy :)
Om den ellers er begrænset ved jeg desværre ikke.