Spøjs knallert
Fra : Cacba

Dato : 23-04-05 14:49

Her den anden dag da jeg var nede at handle stod der en spøjs knallert
udenfor.

Styret og sædet kunne klappes sammen ligesom de der "camping cykler" og så
var der et håndtag på midten af knallerten.
Så den blev løftet ganske let.

Der var pedaler på, til start os gå den kunne bruges som cykel.

Ejeren kom ud og sagde det var hans nabo der havde haft den til at stå i 15
år og nu havde solgt den.

Nogle der har en ide om der laves en ligende model i vore dage, eller hvad
sådan en knallert hedder?

Cacba Out

Fra : Myt

Dato : 23-04-05 15:44

"Cacba" <cacba@cacba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> år og nu havde solgt den.
>

> Nogle der har en ide om der laves en ligende model i vore dage, eller hvad

Det må være noget i denne stil du tænker på http://shortlink.co.uk/4ep
http://shortlink.co.uk/4eq

Nu vi snakker underlige knallerter

http://www.rykogreis.com/images/knallert.jpg
http://danmark.winfamily.com/Helio-sort.jpg

Fra : Cacba

Dato : 24-04-05 08:33

> http://danmark.winfamily.com/Helio-sort.jpg

Ligner mest denne, bare meget mindre hjul, styr og sadel... + pedaler og
minimum 20 år på bagen.. =)

Fra : Hekto

Dato : 24-04-05 10:55

In article <426a5246$0$196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
cacba@cacba.dk says...
> Der var pedaler på, til start os gå den kunne bruges som cykel.

En Motobacane Cady i sammenklappelig udgave, eller en Benelli.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-04-05 15:52

On Sat, 23 Apr 2005 15:49:07 +0200, "Cacba" <cacba@cacba.dk> wrote:

> [...]
>år og nu havde solgt den.
>

>Nogle der har en ide om der laves en ligende model i vore dage, eller hvad

Jeg tror at det er en Motobécane X1, jeg prøver lige at smide et
billede i dk.binaer.motor

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Cacba

Dato : 25-04-05 21:15

> Jeg tror at det er en Motobécane X1, jeg prøver lige at smide et
> billede i dk.binaer.motor

Det er jo lige præcis den.

Skøn fætter..

Cacba Out