Forstøddæmper Speedfight2
Fra : Colin

Dato : 20-04-05 10:25

´Hej gruppe,

Jeg kigger på nettet efter en forstøddæmper for peugeot speedfight 2LC, Er
der nogle kan hjæple??? T Hansen har kun bagstøddæmper!

Mange tak,
Colin

Fra : Myt

Dato : 20-04-05 11:52

"Colin" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kigger på nettet efter en forstøddæmper for peugeot speedfight 2LC, Er
> der nogle kan hjæple??? T Hansen har kun bagstøddæmper!

Jeg mente ellers at Peugeot.dk havde noget, men der kan jeg slet ikke finde
noget med knallerter.
Prøv og ring til dem her http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=7 det
kunne være de kunne hjælpe

Myt

Fra : Hekto

Dato : 20-04-05 13:53

In article <42662056$0$655$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, no@mail.dk
says...
> Jeg kigger på nettet efter en forstøddæmper for peugeot speedfight 2LC, Er
> der nogle kan hjæple??? T Hansen har kun bagstøddæmper!

Der er i princippet ingen forskel på om den sidder for eller bag, bare
målene passer.
Den originale er en envejsdæmper, og det er en klar forbedring hvis man
sætter en 2-vejs dæmper på.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650