Stalker går næsten ud når jeg gir gas!
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 17:21

Hej knallert/scooter gutter/gutinder..

Har et lille problem med en Stalker. Når jeg tænder den og vil gasse op så
går den ud! Man kan godt give en lille smule gas, men når håndtaget når en
grænse så går den ud.
Der er to måder jeg kan "komme over" dette. Enten kan jeg lade den stå og
blive varm (10 - 15 mins) eller jeg kan sætte mig til at køre og efter lidt
tid med håndtaget i bund (ca 5 mins hvis ikke mere) så begynder den lige så
stille og give gas.

Hvis i ikke helt forstår det så kan jeg sq godt forstå jer :D Fatter det
heller ikke selv. Men bare spørg hvis der er noget der virker uklart!

Men spørgsmålet er så: Hvordan kan jeg fixe det her?? Jeg vil meget gerne
ha' at den giver gas helt fra starten af! :)

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra : Henning Lund

Dato : 16-04-05 20:04

Christian Foss skrev:

> Hej knallert/scooter gutter/gutinder..
>
> Har et lille problem med en Stalker. Når jeg tænder den og vil gasse
> op så går den ud!

Lyder som om din choker har opgivet at leve længere.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 15:58

Henning Lund wrote:

> Lyder som om din choker har opgivet at leve længere.

Ok er der noget man kan gøre ved det? Skifte den eller? Koster det og er det
meget svært? :)
På forhånd tak!

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 17-04-05 22:30

> Har et lille problem med en Stalker. Når jeg tænder den og vil gasse op så
> går den ud!
------
Hvis den er "vold" tunet kunne det godt være membranen..
-Havde det problem på min gamle benelli 491..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600