hvad mon det kan være ???
Fra : mrbean

Dato : 14-04-05 19:51

hej

Jeg har Aprilia sr 50 som begynder at arbejde ustabil (ligesom der mangler
gnister til tændrør i perioder) blot jeg trykker på bremsen eller tænder for
lyset eller for blinklyset.

det er noget elekriske, men hvad?!?!?

håber at nogen har oplevet noget lignede. Jeg har lige fået nyt batteri samt
tjekkede tændspooleren på et værksted.

mvh Max

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 14-04-05 21:10

det lyder som om der er overgang i en kontakten, så du på en eller anden
måde kommer til at lave stelforbindelse til tændingslåsen.....
men det bli'r du nødt til at måle dig frem til.

CM