Karburator sprit
Fra : AEK

Dato : 14-04-05 08:45

Hej NG.

Hvornår er tiden inde til at stoppe med ovennævnte for denne gang ?

/ Knudsen.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Flemming Christian J~

Dato : 14-04-05 08:51

>HEj

Det er det når lufttemperaturer er over +5 grader.

Fra : AEK

Dato : 14-04-05 11:23

"Flemming Christian Jensen (slet O55XR)" <f.c@O55XRjensen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse

> Det er det når lufttemperaturer er over +5 grader.

Hejsa.

Og tak for hjælpen til jer begge.

/ Knudsen.

Fra : Olesen

Dato : 14-04-05 16:52

"Flemming Christian Jensen (slet O55XR)" <f.c@O55XRjensen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:11134652670.673412484353893@dtext.news.tele.dk...

> Det er det når lufttemperaturer er over +5 grader.

-og når du ikke mere har kondens i tanken.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-04-05 10:06

AEK wrote:
> [...]
>
> / Knudsen.
>

> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du

Spurte om det samme for et år siden:
http://tinyurl.com/5443f

Konklusion: Når der ikke længere er hård nattefrost.

Hilsen Mikkel

Fra : AEK

Dato : 14-04-05 20:59

Der er vel ikke tilfældigt en af Jer, der ved, hvad dette ca. vil koste:
Nyt batteri til Honda Vision incl. arbejdsløn hos en knallertforhandler.

/ Knudsen.

Fra : Tomas Jensen

Dato : 14-04-05 22:14

AEK skrev:
> Der er vel ikke tilfældigt en af Jer, der ved, hvad dette ca. vil koste:
> Nyt batteri til Honda Vision incl. arbejdsløn hos en knallertforhandler.
>
> / Knudsen.

Fra 100 - 200 kr for bateriet:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=447159768&n=282582735#xy

Men det er meget nemt skiftet, så hvorfor ikke gøre det selv?

Tomas

Fra : AEK

Dato : 14-04-05 23:01

"Tomas Jensen" <hatofjern@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Fra 100 - 200 kr for bateriet:
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=447159768&n=282582735#xy
>
> Men det er meget nemt skiftet, så hvorfor ikke gøre det selv?

Jeg kan ikke selv . En kammerat har tilbudt at gøre det, men jeg er ikke
helt sikker på, at han har styr på det.

/ Knudsen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-04-05 23:55

AEK wrote:

> Jeg kan ikke selv . En kammerat har tilbudt at gøre det, men jeg er ikke
> helt sikker på, at han har styr på det.

Styr på hvad? Af med det gamle og på med det nye - det er nemmere end at
tanke næsten

Så det er bare igang!

MVH