Overgang i gulv til andet guld da væg er .~
Fra : Michael

Dato : 12-05-05 22:19

Hejsa

Håber at i kan hjælpe mig, jeg har revet en væg ned , og mine gulvbrædder
går ikke hele vejen igennem
på den ene side har jeg fyrtræs gulv originalt, og på den anden side er der
parket gulv som bliver liggende... imellem de 2 gulve er
der et hul på ca 7-8cm da det svinger lidt fra de gamle
gulvbrædder.højden på
parket gulvet er ca 6-8mm

hvordan kan jeg lave en pæn overgang imellem de 2 punkter. findes der noget
smart/pænt idag man gøre ?

Jeg har lagt et billed op i dk.binaer med denne overskrift : ATT.
dk.fritid.hus-og-have afstand i gulv

Håber i kan hjælpe mig

MVH

Michael

Fra : Jorgen

Dato : 13-05-05 03:11

Jeg ville købe nogen fyrtræs brædder, og tilskære en efter en med et lille
smig, og banke den ned en efter en, så de spænder lidt, så de ikke
kan falde igennem.

JB

Fra : Jorgen

Dato : 13-05-05 03:37

Jeg ville købe nogen fyrtræs brædder, og tilskære en efter en med et lille
smig, og banke den ned en efter en, så de spænder lidt, så de ikke
kan falde igennem. hver enkel bræt skal være 1 mm længer.
og hvis der er fyrtræs gulv under parket gulvet, ville jeg hive det af,
Gulvafslibning det hele, og give det hele en oliebehandling eller
lakerere det, eller hvad du nu selv foretrækker.

Jørgen

Fra : Jorgen

Dato : 13-05-05 03:45

Jeg ville købe nogen fyrtræs brædder, og tilskære en efter en med et lille
smig, og banke den ned en efter en, så de spænder lidt, så de ikke
kan falde igennem. hver enkel bræt skal være ca. 1 mm længer.
og hvis der er fyrtræs gulv under parket gulvet, ville jeg hive det af,
Gulvafslibning det hele, og give det hele en oliebehandling eller
lakerere det, eller hvad du nu selv foretrækker.

eller
du kan forsæt med at lægge parket gulv over fyrtræs gulvet,
husk at lægge en liste ned i hullet først.

Jørgen