Cirka pris på taglægning
Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 12-05-05 17:44

Hej i gruppen

Jeg står og skal have lagt nyt tag på huset og har i den forbindelse lige et
par spørgsmål.
Det drejer sig om B7 eternit-plader på ca. 220 m2.

1. De gamle reglar kan vel ikke genbruges, vel?

2. Hvad skal jeg regne med af ca. pris pr. m2 hvis tømreren "kun" skal
skrue nye reglar på, lægge undertag og skrue tagpladerne på?
(Jeg indkøber selv ALLE materialer)

3. Finder jeg overhovedet en tømrer der vil lægge taget når han ikke selv
skal levere pladerne?
(De to jeg har snakket med ville ikke hvis de ikke selv måtte levere
pladerne.......)

Med venlig hilsen

Lars Øland

Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 12-05-05 18:37

"Lars Øland Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
selv
> skal levere pladerne?
> (De to jeg har snakket med ville ikke hvis de ikke selv måtte

Jeg glemte lige at tilføje at jeg selv piller det gamle ned og bortskaffer
det...

MVH
Lars Øland

Fra : anders majland

Dato : 12-05-05 20:26

> Jeg glemte lige at tilføje at jeg selv piller det gamle ned og bortskaffer
> det...

Hvorfor lægger du ikke bare det nye på selv ?
(Kan du fjerne det gamle kan du vel også lægge det nye op)

/A

Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 12-05-05 20:50

meddelelse news:4283af5b$0$79460$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvorfor lægger du ikke bare det nye på selv ?
> (Kan du fjerne det gamle kan du vel også lægge det nye op)
>
> /A

Jeg har lige siddet og læst montagevejledningen fra "Dansk Eternit" igennem,
og hvis det er så nemt som de skriver burde man vel kunne???

Men stadig, hvis jeg nu skulle have en pro til det: Hvad ville det mon så
koste cirka???

MVH
Lars Øland

Fra : René Rattenborg \(30~