Hvordan er det nu man starter fra et ekste~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-05-01 10:36

Jeg skal boote fra et eksternt Apple CD drev, men har glemt kommandoen ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : IT-Sektionen

Dato : 30-05-01 11:05

Jesper Haaber Gylling skrev i meddelelsen
<1eu7xhk.7gsvjm80uj1sN%jesper@gylling.net>...
>Jeg skal boote fra et eksternt Apple CD drev, men har glemt kommandoen ?

Har du forsøgt at vælge det eksterne CD drev som "Startdisk" ?

Mvh - Jørgen

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 30-05-01 11:10

> Jeg skal boote fra et eksternt Apple CD drev, men har glemt kommandoen ?

æble + alt + shift + backspace/slettetast (evt. + det scsinr. cd'rom'en
har)

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-05-01 13:14

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> æble + alt + shift + backspace/slettetast (evt. + det scsinr. cd'rom'en
> har)

Nå det kunne sgu ikke lige få til at funge, men man kan jo altid bare
trække powerstikkene ud af harddiskene og så tænd dyret og lade den
boote fra CD'en...........

Jeps det virkede - en computer er dælme dum.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 30-05-01 14:39

> Nå det kunne sgu ikke lige få til at funge, men man kan jo altid bare
> trække powerstikkene ud af harddiskene og så tænd dyret og lade den
> boote fra CD'en...........

Selvfølgelig!

> Jeps det virkede - en computer er dælme dum.

Mon ikke!

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Terje Kleverud

Dato : 30-05-01 12:08

> Jeg skal boote fra et eksternt Apple CD drev, men har glemt kommandoen ?

Hold "C"-tasten nede under omstart til mac-symbilet dukker opp.

--
Terje K Du bør gjøre det så enkelt som mulig
...men heller ikke enklere.

(A. Einstein)