Transport til Knutstorp d.5.-6. juni
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 30-05-01 09:51

Er der nogen, der har plads til en MC i en kassevogn d.5.-6. juni til
Knutstorp? Eller er der en eller to der har mod på at slå sig sammen om
leje en kassevogn?

-Jacob

Fra : Mureren

Dato : 30-05-01 10:33

Er der nogen, der har plads til en MC i en kassevogn d.5.-6. juni til
Knutstorp? Eller er der en eller to der har mod på at slå sig sammen om
leje en kassevogn?

Hvor skal du med fra ?
Jeg har overvejet idéen med en kassevogn, men det er røvdyrt alene...
Jeg kører fra Silkeborg iøvrigt...

Mureren

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 30-05-01 10:47

København.

-Jacob

Fra : Flemming Petersen

Dato : 30-05-01 15:38

Jeg er også fra København og er også på jagt efter noget transport!!!

Har du fået set på nogle priser på en kassevog?

Mvh
Flemming Petersen
CBR 900 RR

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 30-05-01 16:08

Jeps, jeg har mailet til dig på fjpe@novo.dk

-Jacob

Fra : Michael K.S.

Dato : 30-05-01 10:58

On Wed, 30 May 2001 11:32:59 +0200, "Mureren" <mureren@mail.tele.dk>
wrote:

>Hvor skal du med fra ?
>Jeg har overvejet idéen med en kassevogn, men det er røvdyrt alene...
>Jeg kører fra Silkeborg iøvrigt...

Hmmm,der begynder sig at tegne sig et billede af at flere og flere
mangler en kassevogn til transport til Sverige,måske vi skulle
overveje et fællesindkøb af en d.f.m. -"bus" )

Jacob,jeg har kontakt til en der vil leje sin gamle varevogn (VW LT
31D) ud for ca. 750 kr for en weekend,med fri km (måske endda
billigere når du kun skal til Knutstorp),bor i Roskilde,så det er vel
nogenlunde tæt på dig,mail mig hvis du vil have hans
kontaktoplysninger.

Fra : Poul B-H

Dato : 30-05-01 16:21

Hej
Vi kører 2 mand med en trailer til Knutstorp, sandsynligvis den 4
eftermiddag/aften og hjem igen den 6 efter sidste løb. Vi har kun én
MC på traileren så der plads til en til. Hvis nødvendigt kan jeg måske
låne en større med plads til 3 MC ialt men sig til hurtigt, så jeg kan
reservere den.

Traileren er ret dyr at få med, så vi vil gerne have nogen at dele med

Fra : Michael K.S.

Dato : 30-05-01 18:06

On 30 May 2001 08:20:52 -0700, pbekkerh@post6.tele.dk (Poul B-H)
wrote:

>Traileren er ret dyr at få med, så vi vil gerne have nogen at dele med

Ja altså,det var vel ikke specifikt møntet på mig antager jeg,men for
nu lige at udrydde enhver misforståelse så skal jeg ikke med til
Knutstorp denne gang.

Derimod mangler jeg seriøst noget transport til Sviestad d. 22-24,så
hvis nogen kender nogen der skal med der og har plads fra Odense hører
jeg da ret gerne om det.

-M

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 31-05-01 08:17

Tak for tilbudet, men jeg har fundet ud af noget transport sammen med
Flemming.

-Jacob