logo ?
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 25-03-05 16:31

hej ng.cv
mine logoèr på cv. ser efterhånden lidt "trætte" ud, hvor får jeg lavet
nogle nye?
de skal helst laves i 3M`s folie, da det holder

--
Mvh - Jesper Hillerup
CB 500 Four

Fra : Gismo

Dato : 25-03-05 16:38

Jesper Hillerup wrote:
> hej ng.cv
> mine logoèr på cv. ser efterhånden lidt "trætte" ud, hvor får jeg
> lavet nogle nye?

Det ved jeg ikke, men de er pi... dyre, da fik skiftet tag på CV, kostede
logo'erne fra kanus næsten en plov, forsikringen betalte.

Gismo.

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-03-05 18:48

> hej ng.cv
> mine logoèr på cv. ser efterhånden lidt "trætte" ud, hvor får jeg lavet
> nogle nye?
> de skal helst laves i 3M`s folie, da det holder

Eks. her www.klisterprint.dk

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 21:09

On Fri, 25 Mar 2005 18:47:58 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> skrev:

>Eks. her www.klisterprint.dk

er det kun hos mig den side slet ikke dur.?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-03-05 22:57

> er det kun hos mig den side slet ikke dur.?

Den virker fint her

Hilsen Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 26-03-05 09:14

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Den virker fint her
>
> Hilsen Jørgen

Hovedsiden kommer frem men med x er i menuen. når der klikkes på dem ster
der det kendte

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name
changed, or is temporarily unavailable.

hilsen sten

Fra : Jens B. R.

Dato : 27-03-05 00:46

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> der det kendte
>
> The page cannot be found
> The page you are looking for might have been removed, had its name

Nå men der findes da heldigvis andre som nok kan det samme

http://www.skiltemanden.dk/

Mvh

Jens B. Rasmussen

Fra : S.B.

Dato : 25-03-05 22:54

<Per H> skrev i en meddelelse

> er det kun hos mig den side slet ikke dur.?
>
> --
> Vh Per

ej heller her

/Steen

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 29-03-05 17:59

> er det kun hos mig den side slet ikke dur.?

nej den dur, heller ikk`hos mig!
men den lokale, "skiltekonge" har hjulpet mig

Jesper
cb500four