Har VERNER mon alligevel ret ang. DCU ???
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 15:33

Hej i gruppen.

Jeg videregiver hermed et nyhedsbrev fra Peer Neslein omhandlende DCU.
Dette gør jeg fordi der til stadighed går en hed debat omkring DCU. Kender
ikke til unionen da jeg ikke er medlem men syntes jeg vil bidrage med dette
indlæg.
Måske var der alligevel noget om det Verner skrev om DCU??? Døm selv.

Med venlig hilsen
Steenk

CITAT:
Man tror det er løgn, men det er desværre sandt.
Vi har konstateret at der er oprettet 5 indlæg på Campingferies debatforum, alle med formentlig
falsk navn og falsk e-mail adr. Men alle 5 indlæg kommer fra samme IP nr. som ejes af DCU.
Det er rystende at forbrugerorganisationen Dansk Camping Union bruger deres medlemmers penge på at
chikanere andre portaler, fordi de måske er mere aktive end DCU selv.
Målsætningen har helt klart været at skade Campingferie.dk.
Hvor meget skal man egentlig finde sig i?

Vi har sendt sagen til vores advokat, men har set os nødsaget til denne offentliggørelse, da vi har
konstateret at DCU allerede i går har sendt mails rundt, formentlig for at sløre deres forehavende.
Vi ved ikke hvem DCU har udsendt deres mails til, derfor denne offentligørelse.

Med venlig hilsen
Peer Neslein
Campist og redaktør
Campingferie.dk

Læs hele historien her og se dokumentationen på denne side:

http://www.neslein.com/dcu/

CITAT SLUT !

Fra : kbe

Dato : 22-03-05 15:58

Jeg ved ikke hvem der har ret eller uret, men hvis du skal være korrekt og
retfærdig, er du også nød til at læse det svar som DCU har givet.
mvh
kjeld

Fra : kbe

Dato : 22-03-05 16:12

Gad vide hvem Steen K er, han optræder uden e-mail adresse. Gad vide om det
er en der igen optræder under et andet navn.
mvh
kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 16:24

Ved ikke hvorfor min emailadresse ikke vises sammen med indlægget, men under
indlæggets egenskaber ses min adresse.
Jeg er ingen hemmelig person og jeg har INTET med DCU eller campingferie.dk
at gøre.
Men jeg er campist.

Mvh
Steen K
steenk@post3.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 17:55

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-03-05 18:23

kbe wrote:
> Gad vide hvem Steen K er, han optræder uden e-mail adresse. Gad vide
> om det er en der igen optræder under et andet navn.
> mvh
> kjeld

Gad vide hvem Kjeld er!

"Jeg fægted med åben pande ... var ingen formummet skjælm"
B.S. Ingemann

vh
Jan

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 16:25

> [...]
> Jeg ved ikke hvem der har ret eller uret, men hvis du skal være korrekt og
> retfærdig, er du også nød til at læse det svar som DCU har givet.

Kære Kjeld.
DCU skriver bl.a.:
"Det er kommet til DCUs kendskab, at der fra virksomheden Neslien
kommunikation er udgået en nyhedsmail til abonnenterne i forbindelse med at
en medarbejder i DCU-virksomheden øjensynlig har ønsket at teste
konkurrentens påståede helt åbne debatforum. Det skal bl.a. ses i lyset af,
at DCUs debatforum på www.campingnettet.dk fra starten har været udsat for
så megen spam, opdigtede og racistiske indlæg, at beklageligvis blev
nødvendigt at ansætte en såkaldt "moderator" for at luge de værste indlæg
bort."

Det er da en gang vås fra ende til anden og jeg ser det kun som en slags
"rygsvømning".

Flovt, usselt og pinligt - ikke mindst efter DCU's svar.

Til Steen.
Jamen, Bo Børgesens har da altid haft mere eller mindre ret. Jeg har bare
aldrig brudt mig om den facon han fører sig frem på.
Jeg er sikker på at en mere sober fremlæggelse af sine synspunkter ville
vinde gehør og måske føre til ændringer i DCU-huset og måske ville det kunne
føre til en dag at DCU blev en forbrugerorganisation i stil med FDM.

Mvh. Tommy

PS - Jeg er ikke medlem af DCU, da det ikke er en forbrugerorganisation.

Fra : verner

Dato : 22-03-05 22:27

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra starten har været udsat for så megen spam, opdigtede og racistiske
> indlæg, at beklageligvis blev nødvendigt at ansætte en såkaldt "moderator"

Hvad mener DCU med dette? Ønsker DCU at Per Nesleins CENSURFRIE
debatforum NU skal censurere? Vil de tvinge Per Neslein til at antage en
censurmester? Eller vil de
"bare" genere debatten hos Per Neslein ? Man kunne jo få den tanke, at der
også er
nogen som ønsker at genere den CENSURFRIE DCU debat her i DENNE
nyhedsgruppen!
Hvem mon har interesse i det?

ELLER ER DET SLÅSKAMP OM REKLAMEPENGE PÅ UVÆRDIG VIS?

Er det virkelig en mulighed ?

-Vild censur af medlemmerne!
-Hemmelige dagsordener!
-Hemmelige referater!
-Hemmelige regnskaber!
-og hele resten af smøren !

Næe, næe nej det kan da ikke være muligt i dagens Danmark vel !!!

> Det er da en gang vås fra ende til anden og jeg ser det kun som en slags
> "rygsvømning".

Jeg er helt enig i den vurdering.

> Flovt, usselt og pinligt - ikke mindst efter DCU's svar.

Helt enig. Jeg kan ikke forstå at DCU-medlemmer ikke kan se hvad der foregår
i DCU og hvilke metoder forretningsudvalget bruger imod medlemmerne!
Omvendt tror jeg, der NU er en del medlemmer der ser det, og melder sig ud.

>ændringer i DCU-huset og måske ville det kunne føre til en dag at DCU blev
>en forbrugerorganisation i stil med FDM.

Enig. Det mål burde mange flere campister i DCU stile efter. I dag varetager
DCU
ikke medlemmernes interesser, men i hovedsagen branchens interesser ,
se bare på deres holdning til Tysklandshandel hvor DCUs medlemmer kan
spare mange tusinde kroner ved køb at CV. Her står DCUs formand frem
og udtaler sig som om han var formand i Brancheforeningen?

Et aspekt i denne sag skinner meget i øjnene og det er, at både Per Nesleins
og DCUs forretningsudvalg er direkte ræde for at Brancheforeningen opdager
at de går ind for den LOVLIGE grænsehandel/EU-handel !

Jeg kan forstå Per Nesleins holdning, han lever DIREKTE af
brancheforeningens
godwil for at reklamere = indtægter til Per Neslein ! =Hans levebrød !
Per Neslein varetager BRANCHENS holdninger og sin EGEN !
HAN VARETAGER IKKE CAMPISTERNES INTERESSER, og det lægger
han heller ikke skjul på, han melder ærligt ud og så kan voksne
mennesker selv vurdere og bedømme.

For DCUs vedkommende er sagen en helt anden. DCU har i dag solgt
"arvesølvet" til brancheforeningen.
DCU ER EN FORENING AF CAMPISTER!

DCU sidder så hårdt i lommen på
Branchen, at DCU går på røven hvis Per Neslein overtager DCUs
reklameopgaver ! DERFOR varetager DCUs forretningsudvalg
Brancheforeningen interesser (billige CV i Tyskland for DCUs medlemmer)
og IKKE DCUs medlemmers interesser.
DCU skulle, som FDM, være MEDLEMMERNES vagthund overfor Branchen !
Hvem i hele verden tror på den floskel fra formanden i DCU ? HVIS der er en
vagthund i DCU ! så har den fået trukket tænderne ud, har mistet synet, og
nået
en alder hvor den er blevet lettere dement og holdes kun i live med
frynsegoder!

Så jeg er HELT enig i Tommy
Hansens vurdering.

Når heller ikke DCU varetager DCUs medlemmers interesser, hvem faen gør det
så? Svaret er simpelt, det er der sgu INGEN som gør. DCUs medlemmer er KUN
malkekvæg, betal jeres kontigent , hold jeres kæft og bland jer udenom hvad
DCUs forretningsudvalg laver af tåbeligheder ! F.eks. udskifter et godt
campingpas
med et mindre godt campingpas! DET ER RENT LEGOLAND.

> Mvh. Tommy
>
> PS - Jeg er ikke medlem af DCU, da det ikke er en forbrugerorganisation.

Samme her, jeg vil ikke være til grin for mine egne penge.

Igen er jeg enig med Tommy Hansen. Campisterne i DCU burde gå sammen
og fjerne den uduelige DCU-bestyrelse der er i dag, og vælge en ny
bestyrelse
med folk der vil lave DCU om til en FORBRUGERORGANISATION til gavn
for dem som ejer DCU ........MEDLEMMERNE.

Hilsen
verner

PS! Det skulle glæde mig vanvittigt meget, hvis det skulle lykkedes Per
Neslein
at få den offentlige presse til at interessere sig for hvad der foregår i
DCU ! og hvilke
metoder der anvendes overfor medlemmerne !

Fra : K. H. Hansen

Dato : 22-03-05 23:44

> Mvh. Tommy
>
>" PS - Jeg er ikke medlem af DCU, da det ikke er en forbrugerorganisation."

Af samme grund undlader jeg også, at blive medlem, da jeg også mener, at DCU
er campingbranchens bedste selskab, de er ikke medlemmernes organisation.

www.campingferie.dk har ingen lig i lasten, de erkender, at de lever af
campingbranchen, hvot i mod DCU er en slags skruebrækkere, der får
medlemmerne til, at betale for deres arbejde for campingbranchen.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 18:45

> [...]
> Jeg ved ikke hvem der har ret eller uret, men hvis du skal være korrekt og
> retfærdig, er du også nød til at læse det svar som DCU har givet.
Ja, her skal du få nogle uddrag af DCU's dårlige undskyldninger: (med mine
kommentarer)

I DCu's undskyldende kommentarer står der bl.a.
"Der er i sig selv intet usædvanligt i, at to virksomheder med temmelig
ensartede produkter føler hinanden på tænderne."

Det har vist ikke noget med sagen at gøre, men viser med tydelighed at DCU
mener at de er en virksomhed og ikke en medlemsejet forbrugerorganisation.
Peer driver et kommercielt firma der er afhængig af reklameindtægter og han
lægger ikke skjul på dette, men forstår stadig at lave nogle gode oplysende
programmer og internetsider.
DCU:
"Der skal ikke herske tvivl om DCUs holdning til branchens svære problemer
med Tysklands-handelen."

Jamen, DCU er ikke sat til at varetage campingbranchens interesser, det har
branchen jo selv en forening til.
DCU burde hellere varetage sine medlemmers interesser.
Hvordan det kan gøres ? -
De kunne jo skæve lidt til FDM, som varetager sine medlemmers interesser i
presse, politik og forbrugermæssigt.
Jo, firmaerne vil stadig reklamere i FDM's blad Motor.

Mvh. Tommy

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-03-05 22:32

Steen K. wrote:

> Måske var der alligevel noget om det Verner skrev om DCU??? Døm selv.

Der er ikke noget galt med det grundlæggende i hans DCU-indlæg - blot lader
formen samt hans gætterier en del tilbage at ønske. Men grundlæggende har
han ret.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Dethleffs

Dato : 28-03-05 18:13

Hejsa til gruppen
Jeg er overbevist om, at Verner har ret i en MEGET stor del af hans indlæg,
de desværre bare skrevet på en måde så man kan "hidse" sig op, bare ved at
side at læse hans ordvalg.
vh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 20:50

On Mon, 28 Mar 2005 19:12:39 +0200, "Dethleffs" <sharan@adr.dk> skrev:

> [...]
>de desværre bare skrevet på en måde så man kan "hidse" sig op, bare ved at

ja

men jeg undrer mig hele tiden om hvad vi skal bruge hans
informationer til. Vi har fået det af vide gang efter gang, Gaab.

Han burde måske gå videre med det istedet for at køre i samme spor.?
Jeg ved ikke hvor han skal klage, eller videreføre sin viden, men i
en NG er det da tabt på forhånd, Det har flere års kamp da bevist så
det batter. og det burde selv verner da kunne se.

Uanset om vi alle er enige med ham, hvad kunne vi så gøre, eller gider
vi ?

Jeg kan ikke mindes at der er kommet et eneste positivt ud af hans
skrivelser. Det kan efter min mening kun betyde at han kommer ud med
det et forkert sted.

Pt. har jeg netop meldt mig ind i DCU, for de har da et udemærket
blad. og kan ligge med tom vogn for 12 kr

Om de så støtter den ene eller anden. det rager mig en høstblomst.
Mit firma støtter også dem der støtter mig

Men en bestyrelse skal efter min mening oplyse,- og sige sandheden
med åben pande. Der er jeg klart enig.

Nu får jeg jo nok på puklen, det er jo normalt herinde, men det er
ikke sikkert jeg gider bruge tid på at svare på kretikken, jeg har
også andre interesser.

Fortsat god bagpåske

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-03-05 21:12

Per H wrote:

> Uanset om vi alle er enige med ham, hvad kunne vi så gøre, eller gider
> vi ?

Tja, det eneste "man" kan gøre, er at melde sig ud, engagere sig og få de
rette valgt ind eller undlade at melde sig ind.

> Pt. har jeg netop meldt mig ind i DCU, for de har da et udemærket
> blad. og kan ligge med tom vogn for 12 kr

Udmærket blad...?

Det er så fuldt af urigtigheder eller i bedste fald artikler der afspejler
diverse journalisters mangelfulde forståelse for camping, regler og
virkeligheden.

> Om de så støtter den ene eller anden. det rager mig en høstblomst.
> Mit firma støtter også dem der støtter mig

Problemet er, at DCU markedsfører sig som campisternes forening - men
handler som branchens forlngede arm. Det svarer til at du som bilejer melder
dig ind hos FDM, der kvitterer med at være i lommen på automobilbranchen...

DCU støtter ikke dig som medlem, men de danske forhandlere - det er da ikke
det de selv lægger op til, vel?

> Men en bestyrelse skal efter min mening oplyse,- og sige sandheden
> med åben pande. Der er jeg klart enig.

Og det sker ikke.

> Nu får jeg jo nok på puklen, det er jo normalt herinde, men det er
> ikke sikkert jeg gider bruge tid på at svare på kretikken, jeg har
> også andre interesser.

Ikke på puklen - men en kommentar med på vejen...

DCU's eller DCU-medarbejderens handlemåde er af en sådan karakter, at
foreningen ikke fortjener at have medlemmer.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- Lidt om DCU:
http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

Fra : Gismo

Dato : 28-03-05 22:00

Carsten Stage wrote:

> DCU's eller DCU-medarbejderens handlemåde er af en sådan karakter, at
> foreningen ikke fortjener at have medlemmer.

Når man ser på organisationen som helhed er den i højeste grad top styret,
alle bliver tilsyneladende holdt uden for indflydelse, det være sig
kredsmedlemmer, best. Medl. og almindelige betalende medlemmer.

Ingen har lyst til at bryde tavsheden i DCU derfor er det medlemmerne der
skal ændre DCU, det gøres vel bedst ved at fjerne toppen, men indrømmet det
er rigtig flot ledet, at kunne holde så mange i egne rækker tavse er flot,
hvis det er det man ønsker.

Derfor er en ny topledelse nok vejen frem, men umulig at praktisere pga.
lukkethed o.s.v

..

Hvad mon et gyldent håndtryk koster i DCU?

DCU kunne være meget magtfulde hvis de ville, de har alle værktøjerne til at
finde ud af hvad det er medl. vil have, medlemsblad, pol undersøgelser på
Internettet, brevkasser på egne pladser o.s.v.

Gismo.

Fra : verner

Dato : 28-03-05 23:13

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde ud af hvad det er medl. vil have, medlemsblad, pol undersøgelser på
> Internettet, brevkasser på egne pladser o.s.v.

Du rører ved noget meget vigtigt her. Jeg mener at DCU kunne blive mindst
lige så magtfuld og styrende vedr. campingvilkårene i Danmark som FDM er for
bilejere.
Men som flere skriver, så kræver det en helt ny bestyrelse som vil
medlemmernes
interesser og som hopper op af lommen på Branchen.

Jeg er overbevist om at mange flere campister end i dag ville melde sig ind
DCU hvis DCU var en magtfaktor som FDM og var en RIGTIG forbrugerforening!
Prøv at tænke på, at DCU i dag
har EEN juridisk rådgiver til ca. 40-45.000 medlemmer ! Det er helt til grin
og slet
ikke noget der ligner en magtfaktor ! men DCU Forretningsudvalg er sateme
gode
til at censurere sine medlemmer, og holde regnskaber, dagsordener og
regnskaber
HEMMELIGE for DCU medlemmer! ! Hvad gør så den ene "magtfaktor" ? Han fiser
rundt
til alle de forhandlere der vil, og får dem til at kalde deres service for
DCU-TESTS !
Hvem sidder lige med magten ? Hvem sidder lige i lommen på hvem?
Hvem skal et DCU medlem klage til over dårlig service? DCUs TESTCENTER?
Rent til grin for egne penge.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 28-03-05 23:33

verner wrote:

> Du rører ved noget meget vigtigt her. Jeg mener at DCU kunne blive
> mindst lige så magtfuld og styrende vedr. campingvilkårene i Danmark
> som FDM er for bilejere.

DCU sidder i dag i den sitiuation at de skal bide den hånd der fodre dem,
det bliver selvfølgelig en svær pille at sluge.

Hvis foreningens medl. fik en organisation i stil med FDM, ville jeg også
have
langt mere respekt for test af diverse vogne og udstyr.
Når de "test" læs reklamere for et produkt er der underligt nok aldrig noget
negativt at sige om det.

> Jeg er overbevist om at mange flere campister end i dag ville melde
> sig ind i
> DCU hvis DCU var en magtfaktor som FDM og var en RIGTIG
> forbrugerforening!

Er det ikke hvad man kan forvendte af en forening af den størrelse,
ellers er der jo ingen grund til at foreningen har en hvis størrelse.

>Prøv at tænke på, at DCU i dag
> har EEN juridisk rådgiver til ca. 40-45.000 medlemmer !

Det er kun rart at DCU medl.ikke har flere problemer
Der behøves vel heller ikke mange ansatte til at finde ud af
om det kan betale sig at købe CV i D. og så sige det modsatte
i bladet.

Gismo.

Fra : verner

Dato : 28-03-05 22:56

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage
> --
> - Lidt om DCU:
> http://www.stage.dalbynet.dk/camping/artikelsvar.htm

Ovennævnte indlæg kendte jeg ikke, men det beskriver på glimrende vis også
sitautionen i DCU
den dag i dag.
Et godt indlæg som alle der har/vil have relationer til DCU bør læse.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 03:58

On Mon, 28 Mar 2005 22:12:23 +0200, "Carsten Stage"
<stagenospam@fabel.dk> skrev:

>Tja, det eneste "man" kan gøre, er at melde sig ud, engagere sig og få de
>rette valgt ind eller undlade at melde sig ind.

Men det vil aldrig ske, det ved vi alle jo godt ik, og slet ikke når
det kun er her på usenet, der snakkes om det, Det skal da ud til
pressen hvis DCU skal ændres mærkbart.

>Udmærket blad...?
>
>Det er så fuldt af urigtigheder eller i bedste fald artikler der afspejler
>diverse journalisters mangelfulde forståelse for camping, regler og
>virkeligheden.

Så meget har jeg ikke gået i dybtem med det, men det giver mig lidt
oplysninger, nyheder, og så er der ikke noget alternativ. De andre
småklubber jeg har været med i skriver ikke nyheder i et blad.
uden det når at blive "gamle"nyheder.

>Og det sker ikke.

Så gå videre med det, istedet for at køre i den samme rille herinde.

For over et år siden opfordrede jeg verner pr mail, at gå til
pressen, eller anden oplysende mediea, men det er åbenbart ikke så
slemt aligevel i DCU.

ps, jeg har ik læst de links, det er for tideligt på dagen
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 29-03-05 09:48

<Per H> skrev i en meddelelse
> On Mon, 28 Mar 2005 22:12:23 +0200, "Carsten Stage"
> <stagenospam@fabel.dk> skrev:

Hej Per H

> Men det vil aldrig ske,

Per jeg tror du vurderer forkert her,prøv at gå ind på Per Nesleins
debatforum,
der er der mange som skiver at de har meldt sig ud/ikke fornyr kontigentet!

>det ved vi alle jo godt ik, og slet ikke når
> det kun er her på usenet, der snakkes om det, Det skal da ud til
> pressen hvis DCU skal ændres mærkbart.

Det har du ret i, men nu sker der også noget hos Peer Nesleins hjemmeside.

> Så meget har jeg ikke gået i dybtem med det, men det giver mig lidt
> oplysninger, nyheder, og så er der ikke noget alternativ.

Jo der er et BEDRE alternativ, Peer Nesleins gratis campingblad som
IKKE er behæftet med så mange fejl som DCUs. DET kan du hente
gratis på alle SHELL-stationer.

> Så gå videre med det, istedet for at køre i den samme rille herinde.

Giv et bud på Per hvad du mener gå videre med det!

> For over et år siden opfordrede jeg verner pr mail, at gå til
> pressen, eller anden oplysende mediea, men det er åbenbart ikke så
> slemt aligevel i DCU.

Ja det er korrekt Per, jeg gjorde også det at jeg skrev til de frm største
dagblades redaktion, men INGEN af dem TURDE tage problemet op.

Jeg giver dig ret i at problemerne skal frem i dagspressen før det
HURTIGT rykker så alle kan se det, men Per selv Ekstra Bladet
som skriver at de tør hvor andre tier er nogle små mælam når
det kommer til stykket.
Måske hvis Peer Neslein kører en sag på DCU i Konkurrencerådet
så sker der måske noget.

> Vh Per

Venlig hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 12:32

On Tue, 29 Mar 2005 10:48:14 +0200, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse
>

>Per jeg tror du vurderer forkert her,prøv at gå ind på Per Nesleins
>debatforum,
>der er der mange som skiver at de har meldt sig ud/ikke fornyr kontigentet!

ja der må jeg kigge.

men stiger deres medlemstal ikke aligevel, der kommer jo nye, der
ikke kender dcu.

>Jo der er et BEDRE alternativ, Peer Nesleins gratis campingblad som
>IKKE er behæftet med så mange fejl som DCUs. DET kan du hente
>gratis på alle SHELL-stationer.

J men det får man jo ikke gjort. Jeg ville med glæde betale for at få
det tilsendt.

>Giv et bud på Per hvad du mener gå videre med det!

til pressen
Ja det har du så åbenbart gjort .

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 28-03-05 21:59

<Per H> skrev i en meddelelse

> ja

Jan jeg skriver ikke for at hidse folk op på DEN måde, hvis jeg gør, så har
du ret , så udtrykker
jeg mig forkert, det vil jeg forsøge at forbedre.
Jeg vil gerne hidse folk op til at engagere sig i sagen, men ikke at blive
negative

> men jeg undrer mig hele tiden om hvad vi skal bruge hans
> informationer til. Vi har fået det af vide gang efter gang, Gaab.

Per der er garanteret mange DCU repræsentanter/tillidsfolk der også læser
DCU indlæggene her i gruppen ! Dem forsøger jeg naturligvis også at
holdningspåvirke ! Jeg ved med sikkerhed at DCU Ledelsestop også
læser indlæggene i denne nyhedsgruppe, det kan let ses på formandens
indlæg i DCU bladet! Der er et par stykker i DCU-huset som jeg ikke
forsøger direkte at holdningspåvirke, de to er uden for pædagogisk
rækkevidde. Og endelig kommer der mange nye til denne nyhedsgruppe.

DCU holder Repræsentantskabsmøde den 9 april og jeg tror faktisk,
at nu ruller der hoveder.

> Han burde måske gå videre med det istedet for at køre i samme spor.?

Den må du lige forklare mig lidt nærmere Per.

> Jeg ved ikke hvor han skal klage, eller videreføre sin viden,

Per det er jo netop eet af problemerne ! der er ikke nogen steder i
DCU-systemet
hvor du eller andre kan komme til orde ! du bliver censureret væk hvis dine
meninger og holdninger
ikke er de samme som formandens ! INGEN af de 80 tillidsfolk vil gå i dialog
med medlemmerne, kommende medlemmer, ja nogen overhovedet. Det er jo
netop det jeg vil have lavet om og det kan du kun ved at oplyse om hvad der
egentligt
foregår i DCU !

> Uanset om vi alle er enige med ham, hvad kunne vi så gøre,

Allene det at du tager stilling ! og måske ovenikøbet er enig ! kan
måske medføre at når du snakker DCU med dine venner at du
får overbevist dem i dine synspunkter, enighed gør stærk i det
lange løb.

eller gider
> vi ?

Ja det er jo så mit problem ) for hvis ingen gider engagere sig
har du ret i at det er formålsløst. Men prøv at læse i Peer Nesleins
debatgruppe, DER er der mange som er enig med mig.

> Jeg kan ikke mindes at der er kommet et eneste positivt ud af hans
> skrivelser.

Du har måske ret, men vi kan ikke se om jeg har fået nogen til at ændre
mening om DCUs ledelse, eller om nogen p.g.a. mine indlæg handler !
Det kan kun tiden vise.

> Pt. har jeg netop meldt mig ind i DCU, for de har da et udemærket
> blad. og kan ligge med tom vogn for 12 kr

Ja ok Per det er så dine bevægrunde.

> Men en bestyrelse skal efter min mening oplyse,- og sige sandheden
> med åben pande. Der er jeg klart enig.

Ok lyder godt Per så vær med til at overbevise andre om dit synspunkt !
det kræver kun at du skriver nogle debatindlæg

> Nu får jeg jo nok på puklen,

Ikke af mig, du skriver et sobert indlæg uden at være hånlig og nedladende
så jeg ser slet ingen grund til at jeg eller nogen anden skal give di på
puklen tværtimod.

> Fortsat god bagpåske

ILM.

> Vh Per

Venlig hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 04:08

On Mon, 28 Mar 2005 22:59:22 +0200, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse
>

>DCU holder Repræsentantskabsmøde den 9 april og jeg tror faktisk,
>at nu ruller der hoveder.

Hvis der sker radikale ændringer, så tager jeg hatten af for dig, og
æder den. Men jeg har på fornemmelsen at dem der sidder og styrer fra
de bløde stole, dem får man ikke bar ud.

>Den må du lige forklare mig lidt nærmere Per.

se inlæg til carsten

>Per det er jo netop eet af problemerne ! der er ikke nogen steder i
>DCU-systemet

du skal ikke klage mere til DCU,

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 29-03-05 09:55

<Per H> skrev i en meddelelse

> Hvis der sker radikale ændringer, så tager jeg hatten af for dig, og
> æder den.

Hej Per, jeg håber inderligt at du må få dig et godt måltid )

> Men jeg har på fornemmelsen at dem der sidder og styrer fra
> de bløde stole, dem får man ikke bar ud.

Jeg er bange for at du får ret. Men der sker små mirakler hver dag

> du skal ikke klage mere til DCU,

Nej det skal nok ske i pressen som du siger, men der skal åbenbart
meget til før de tør gå i "krig" med DCU.

> Vh Per

Venlig hilsen
verner

Fra : K. H. Hansen

Dato : 29-03-05 08:55

I Morgenavisen Jyllandsposten i Søndags, var det en artikel om køb af
campingvogn i Tyskland.

Det ville klæde DCU, hvis de havde beregnet hvor meget der kunne spares ved
køb af CV i Tyskland, men da DCU ikke er til for medlemmerne, men for
campingbranchen, skriver de jo ikke om disse besparelser.

Så konklutionen må være, at campisterne der er medlemmer i DCU betaler for
campingbranchens reklameblad, udsendt som medlemsblad fra DCU.!!!