DCU laver falske indlæg
Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 11:18

Hej.
Ikke for at gå Bo Børgesen i beddene, men mere en oplysning til alle her i
gruppen:

http://www.neslein.com/dcu/

Læs hvad Peer Neslein har oplevet fra DCU's side.

DCU burde skamme sig og burde vide at den slags ikke går, når man idag har
IP-adressen på afsenderen.
Desværre er der mange der tror man er helt anonym, når man sidder bag
skærmen derhjemme og skriver grove indlæg eller som her falske indlæg.

Mvh. Tommy

Fra : Dan Andersen

Dato : 22-03-05 13:18

Ikke fordi jeg overhovedet vil forsvare DCU eller kender til sagen, men
man
skal lige spise brød til....
Hvormange sidder ikke på deres arbejde og laver sådan noget i privat
ærinde??? Jeg kender til to mails, som jeg personlig fik tilsendt fra
henholdsvis Finanstilsynet og SEB Banken.. Sidstnævnte kontaktede jeg og
talte med deres sikkerhedschef...
Hans syntes da, at private rundsendinger fra deres PC var da helt
iorden!!!!!!!!
Ikke engang det forhold, at medarbejderen brugte sin arbejdstid på private
mails og dermed ikke brugte arbejdstiden på det som vedkommende fik løn
for,
kunne han have noget at sige til overfor...
Muligvis har de pågældende medarbejdere blot gået ind på deres webamil og
sendt de omtalte indlæg i deres arbejdstid...
Så jeg synes lige Nesslein skulle klappe hesten... AT han reagerer er ok,
men der er måske en naturlig forklaring. Måske er han lidt tyndhudet
overfor
et at indlæggende, hvor det påstås, at Nessleins blad ligner NEtto og
Aldi´s..

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
www.dbamott.dk

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 22-03-05 14:22

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> men der er måske en naturlig forklaring. Måske er han lidt tyndhudet
> overfor
> et at indlæggende, hvor det påstås, at Nessleins blad ligner NEtto og
> Aldi´s..

Den forstå jeg slet ikke Dan.

Du kan/bør ikke være ubekendt med, at DCU kan se Neslein som en slags
konkurrent - og at Neslein ikke føler sig alt for forpligtet til at tale
DCU's sag i alle anliggender.

Uanset hvad, så er det uacceptabelt, at man som ansat i DCU bruger skjulte
kanaler til at miskreditere konkurrenter - og sådan noget skal stoppes.
Hvis
DCU vil Neslein noget, må de "gå ind ad fordøren" og fortælle åbent, at de
ikke kan lide ham, hans virksomhed og hans blad. Alt andet er noget
luskeri.

Og så ved jeg godt, at det jo nok ikke er DCU som organisation der står
bag - men blot nogle formørkede enkeltpersoner, som synes, at det kunne
være
sjov at lave lidt rav i gaden. Men det undskylder ikke det skete - og i de
virksomheder, vor jeg ar fået lov til at være leder, vil en sådan adfærd
helt omgående føre til en afskedigelse.

DCU har, ligesom alle andre virksomheder, også et navn at passe på.

/Flemming U

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 16:14

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke fordi jeg overhovedet vil forsvare DCU eller kender til sagen, men
> man
> skal lige spise brød til....

Hej Dan.

Du har sikkert ret i at det "måske" er ansatte hos DCU der har skrevet de
falske indlæg for at miskreditere Peer Neslein, men det gør ikke sagen
mindre skummel.
Jeg er sikker på at min arbejdsgiver ikke vil have at jeg sender falske
beskeder for at miskreditere en af vore konkurenter.
DCU bør da også sikre sig at det er fornuftige mennesker de har ansat og
selvfølgelig har de ansvaret for hvad deres ansatte laver i arbejdstiden.
Det her tilsvarer jo falske breve på DCU's papir.
Så dine undskyldninger på DCU's vegne holder ikke en meter.

Mvh. Tommy

Fra : Dan Andersen

Dato : 22-03-05 19:09

> [...]
arbejdstiden.
> Det her tilsvarer jo falske breve på DCU's papir.
> Så dine undskyldninger på DCU's vegne holder ikke en meter.

Svar til jer begge:

Jeg vil overhovedet ikke forsvare DCU... Og jeg undskylder overhovedet
ikke
DCU PÅ NOGEN MÅDE..
Jeg håber DCU finder de skyldige - laver en politik omkring brug af
arbejdspaldsens PC´ere i arbejdstiden og giver en advarsel til de
pågældende, der har sendt disse breve.
Mht. til konkurrence er det vel kun på bladet, at Neslein er en
konkurrent..
Såvidt jeg ved har han hverken medlemservice, campingpladser, rabatter på
færger mm. osv.
Jeg håber DCU kommer med en officiel forklaring og unskyldning - meget
gerne
her i NG.
PS..Godt nok er jeg mdlem af DCU, men sidder hverken i kredse eller på
anden
måe har interesse i foreningen. Mit indlæg var blot udtryk for at lignende
faktisk sker daglig fra danske arbejdspladser...
Med venlig hilsen - Dan Andersen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 19:27

> [...]
> måe har interesse i foreningen. Mit indlæg var blot udtryk for at lignende
> faktisk sker daglig fra danske arbejdspladser...

Dan, undskyldningen er kommet med kommentarer som disse:

"Der er i sig selv intet usædvanligt i, at to virksomheder med temmelig
ensartede produkter føler hinanden på tænderne. Vi er således tememlig sikre
på, at Arla også har smagt på Thieses mælk og at BTs chefredaktør engang
imellem køber Ekstra Bladet. Alt andet er uprofessionelt. Problemet i den
aktuelle situation er, at det er sket "under cower", og det bryder vi os
principielt ikke om i DCU."

Meget udsøgt, ikke !

Hvis DCU var kommet med en uforbeholden offentlig undskyld og taget fuld
afstand for sådant noget yden omsvøb, tror jeg de kunne have reddet noget af
æren.

Nu skader denne sag jo DCU meget mere end nogen andre og så beklager jeg at
I medlemmer må lide derfor.

Mvh. Tommy

Fra : N/A

Dato : 22-03-05 21:00

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 21:00

<Per H> skrev i en meddelelse
> On Tue, 22 Mar 2005 19:08:48 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
> skrev:
>

> Troede at du vidste hvad det var for en gruppe du skrev i.
>
> Lange de fleste er kun ude på disktioner, og lave rav i den.

"disktioner" - hmmm.

Ikke jeg. Jeg er ikke diskjockey

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 21:11

On Tue, 22 Mar 2005 20:59:46 +0100, "Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk>
skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse

>"disktioner" - hmmm.
>
>Ikke jeg. Jeg er ikke diskjockey

Jeg er ikke ordblibnd, men jeg havde det fandme skægt i skolen.;.)

indlæget er ellers cancelet

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-03-05 22:12

Tommy Hansen wrote:

> http://www.neslein.com/dcu/
>
> Læs hvad Peer Neslein har oplevet fra DCU's side.

Tja, det dokumenterer blot, at der er noget "uldent" ved den forening.

Et eller andet sted bekræfter det bare, hvad flere gennem årene har haft af
negative oplevelser med DCU.

Der er jo også forekommet, at Fröhlich har skrevet indlæg på DCU's eget
forum, ikke under eget, men under andre navne.

I øvrigt er det meget betegnende for DCU, at der ikke er sluppet bare én
eneste kommentar igennem til deres eget debatforum. Medlemmerne må kun se
landsformandens sange fra de varme lande.

Lidt trist, at DCU på den måde falder igennem og viser sig fra sig dårlige
side - og meget ubetænksomt, at gøre det overfor en tidligere
samarbejdspartner, der ikke holder noget skjult.

Jeg forstår så godt, at DCU ikke vil skrive mere i sagen i det offentlige
rum, men forsøger at dæmpe brøleren ned.

> [...]
> Desværre er der mange der tror man er helt anonym, når man sidder bag
> skærmen derhjemme og skriver grove indlæg eller som her falske indlæg.

Jeps, og det er jo også det, der afslører "vores" enfant terrible. Han
skriver også under flere navne, men fra de samme få IP-numre. Dette
sammenholdt med én enkelt sjælden men konsekvent stavefejl, afslører ham
igen og igen.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-03-05 11:34

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Tja, det dokumenterer blot, at der er noget "uldent" ved den forening.
>
> Et eller andet sted bekræfter det bare, hvad flere gennem årene har haft
> af negative oplevelser med DCU.

Hej Carsten.

Tjah, du har ret. Det er et tydeligt bevis på det vi har vidst i årevis.

Jeg har talt med DCU-medlemmer der har lagt indlæg, med navn og adresse, i
DCU's debatforum Mellem Campister hvor man ønsker en uddybning af det der
sket og en forklaring af hvilke foranstaltninger DCU træffer nu.
Men disse indlæg er blevet fjernet af moderator, da man åbenbart ikke vil
have en debat med sine medlemmerne om dette. Jeg troede ellers at DCU var
medlemsejet og demokratisk.
I stedet for at have en åben dialog med sine medlemmer vælger man at tie den
aktuelle sag ihjel og det kan jeg kun tolke som om at det er ledelsen selv
der har placeret de falske indlæg, ellers havde det vist kostet "hoveder".
Måske er det Frøsnapperen der igen har placeret falske indlæg
Når man ser DCU's egne betragtninger om "God netetikette" forstår man jo
slet ikke at DCU eller deres ansatte kan finde på noget sådant.
Men set i bakspejlet er der jo kun en taber i dette fordækte spil og det er
DCU selv. Hvis man ser medlemmernes reaktion på det skete, ser det ud til at
de tager kraftigt afstand fra dette.
Tænk hvis DCU en dag kunne blive campisternes forbrugerorganisation i stil
med FDM, så ville jeg melde mig ind med det samme igen.
Som det er nu er det jo blot en marionetdukke for Campingbranchen, hvor DCU
så glemmer sine medlemmer.
Se blot de usaglige og direkte forkerte artikler vedr. køb af CV i Tyskland.

Til DCU kan vel desværre blot sige: Hvil i fred.

--
Tommy
http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-03-05 12:26

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse
news:c86d4$4241460a$3e3d849d$9456@nf4.news-> Se blot de usaglige og direkte
forkerte artikler vedr. køb af CV i Tyskland.

> Til DCU kan vel desværre blot sige: Hvil i fred.
>

> --
> Tommy

Hej Tommy

Netop det at DCU er utroværdig og er meget selektiv omkring
hvilke emner de vælger at skrive om har jeg mærket

Vi har en LMC årg. 2002 som har graverende fejl - fejl som
garanteret findes i andre LMC'er (og sikkert også i andre fabr.)

DCU mente ikke rigtigt at de ville røre ved det - og mellem linierne
kunne jeg se og læse at LMC jo også annoncerer i deres blad og
hvis de så generer dem, så.....

Bladet elsker min kone "desværre" at kigge i, ellers havde de aldrig
fået én krone mere fra mig - og min kone mener at altså at hun har
noget at skulle ha' sagt (så vi lader hende blive i troen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Sten Bo

Dato : 23-03-05 13:05

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fået én krone mere fra mig - og min kone mener at altså at hun har
> noget at skulle ha' sagt (så vi lader hende blive i troen

Hej Brian

Vi er snart ved at være paranoide over udokumenterede historier. Hvem
hvorfor og hvordan.

Ikke for at være vanskelige, men bare for at holde eventyrene på mininoms.

Neslein bringer kopier - og sætter desuden sit renomme og status ind i
sagen.

Kan vi få nogle dokumenterede fakta.!!

Det her første er for tyndt. Ellers la vær, hvis du ikke kan være konkret.
Andet grumser bare debatten.

--
Man siger jo at historien gentager sig.
Det vil jeg da ikke håbe.

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-03-05 18:07

> Vi har en LMC årg. 2002 som har graverende fejl - fejl som
> garanteret findes i andre LMC'er (og sikkert også i andre fabr.)

Hej Brian det bliver du nød til at lave en anden trådom , for det vil da
gerne høre mere om.

Hilsen Jørgen
LMC 545RD 2002

Fra : verner

Dato : 23-03-05 13:29

> [...]
> have en debat med sine medlemmerne om dette. Jeg troede ellers at DCU var

DCUs forretningsudvalg tåler ikke kritik, ALT der ligner kritik censureres
bort.
Meeeen ALT der minder om ros offentliggøres hurtigst muligt.

> [...]
> den aktuelle sag ihjel og det kan jeg kun tolke som om at det er ledelsen
> selv der har placeret de falske indlæg, ellers havde det vist kostet

Ja der skrives i MANGE indlæg at det er en DCU medarbejder der er den
skyldige ! Hvor ved man dog det fra? Fats er, at Peer Neslein ved at
indlæggene
er sendt fra en DCU PC med FAST IP-adresse!
hvem der har skrevet dem er indtil nu RENT gætteri!

Jeg er overbevist om, at HVIS det er en medarbejder der har lavet ikke
bestilt
arbejde , så ryger hans hoved i offentlighedens klare lys ! MEEEN hvis det
er en
af spidserne/ topfolkene i DCU-huset som har lavet dem forsøger man at tie
sagen ihjel.
I princippet kan det være HVEM SOM HELST i DCU-huset !
Lad os nu se "resultatet" af formandens undersøgelse.
Jeg tror du har ret i din vurdering , at DCU-huset vil forsøge at tie sagen
ihjel.

> Måske er det Frøsnapperen der igen har placeret falske indlæg
> Når man ser DCU's egne betragtninger om "God netetikette" forstår man jo
> slet ikke at DCU eller deres ansatte kan finde på noget sådant.

Når jeg ser på
-DCU censur!
-Knægtelse af ytringsfriheden!
-Misinformation!
-Lukkethed med meget mere ..

ER DER INTET DER OVERRASKER MIG FRA DEN KANT. Kan
pressen for H..... ikke sætte fokus på hvad der foregår i DCU.

> Men set i bakspejlet er der jo kun en taber i dette fordækte spil og det
> er DCU selv. Hvis man ser medlemmernes reaktion på det skete, ser det ud
> til at de tager kraftigt afstand fra dette.

Enig, men de burde også tage afstand fra alle de andre uhyrligheder fra
DCU-huset. Men taberne er så sandelig også MANGE af DCUs medlemmer
som fremstår som umælende får.

> Tænk hvis DCU en dag kunne blive campisternes forbrugerorganisation i stil
> med FDM, så ville jeg melde mig ind med det samme igen.

Ja det er præcist også mit ønske. Et sted hvor ALLE campisters interesser
BLEV
varetaget !som billisternes hos FDM.

> Som det er nu er det jo blot en marionetdukke for Campingbranchen, hvor
> DCU så glemmer sine medlemmer.
> Se blot de usaglige og direkte forkerte artikler vedr. køb af CV i
> Tyskland.

Du har desværre helt ret.

Jeg ser kun een løsning, og det er at SAMTLIGE DCU repræsentanter sættes på
porten. Ikke EEN ENESTE af dem duer, det har de alle demonstreret siden
sidste valg.
Jeg tror faktisk, at den rigtige proces er godt i gang, det GAMLE DCU er ved
at grave
sin egen grav, NU forsvinder der et hav af medlemmer og mange
reklameindtægter
går tabt og så går DCU økonomisk på røven, DA er taburetrytterne nødt til
at aflevere
taburetten. Når graven er dækket til igen kan vi få lavet en
forbrugerforening i stil
med FDM, men det kræver helt nye campister som ønsker at gå ind for FDM
modellen med campisterne i centrum.

Man kan ikke leve med en forening hvis eksistens er afhænig af Branchens
reklameindtægter, og at man er nød til at slikke branchen i røven HVER dag
for at få disse reklameindtægter FOR AT OVERLEVE ! Gid at nuværende DCU må
få en
HURTIG død.

Der MÅ være driftige personer ude i
campingverdenen som vil tage den opgave op. Når denne model er på benene
er jeg overbevist om, at ikke KUN 43% af landets campingvognsejere vil være
at finde som medlemmer i det NYE DCU for campister.

> Til DCU kan vel desværre blot sige: Hvil i fred.

Ja må det ske MEGET hurtigt, så en ny start kan komme i gang.

Fra : verner

Dato : 26-03-05 11:26

> [...]

> have en debat med sine medlemmerne om dette. Jeg troede ellers at DCU var

Nej CENSUR er dagens menu i DCU.

> Måske er det Frøsnapperen der igen har placeret falske indlæg

Når man gang på gang læser hvad der foregår i DCU ! hvilke
beslutninger der tages og hvilket moralkodex der anvendes
overfor medlemmerne, er det jo interessant at forsøge at gætte på HVEM
der har forsøgt at sætte Peer Neslein i et dårligt lys overfor annoncørerne,
som vel må formodes at overveje HVOR deres reklamepenge kan
placeres bedst muligt ! D.v.s. levebrødet er truet hvis NUL reklamepenge ?

Peer Neslein HAR konstateret, at IP-adressen tilhører en DCU PC !
Man kan vel ikke forestille sig, at der kommer en vildt fremmed ind fra
gaden og bruger DCUs PCer ?

HVEM i DCU kunne man tænke sig ønskede at sætte Peer Neslein i
et dårligt lys ? HVEM i DCU kunne man overhovedet tænke sig ville
anvende en sådan METODE?

EEN "tilfældig" kontordame ? een rengøringskone ?

Ja gæt selv med kære læser.

Men DET resultat er jo op til Peer Neslein at tage stilling til.

> Når man ser DCU's egne betragtninger om "God netetikette" forstår man jo
> slet ikke at DCU eller deres ansatte kan finde på noget sådant.

Hvem tror på at disse "regler" også gælder for DCUs bestyrelse?

> Til DCU kan vel desværre blot sige: Hvil i fred.

Nu må det da efterhånden gå op for folk at der skal NYE boller på
suppen i DCU, ALT det OLDENNORDISKE ud, og ind med en tidssvarende
MODERNE bestyrelse. Ikke EEN ENESTE af dem der sidder der i dag er deres
tillidshverv værd. De vil sgu ikke engang TALE med jer der har valgt dem?
Har I overhovedet INGEN kritisk sans DCU-medlemmer ? er i virkelig til salg
for et par hundrede kroners færgerabatter?

> --
> Tommy
> http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 28-03-05 09:37

> "Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

DET har jeg skrevet om HELE tiden skrevet om !

Prøv at gå ind på CampingFerie.dk s debatside og se HVOR MANGE som er enige
i mine MANGE beskrivelser af hvad det er for moralkodex og metoder DCUs
NUVÆRENDE Bestyrelse anvender.

Hilsen
verner

Fra : Henrik & Karina

Dato : 22-03-05 22:56

Den her hjemmeside kan man bruge til at se hvem der gemmer sig bag en ip
adresse...

http://www.geektools.com/whois.php

Henrik

Fra : Claus

Dato : 23-03-05 14:50

"Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Den her hjemmeside kan man bruge til at se hvem der gemmer sig bag en ip
> adresse...
>
> http://www.geektools.com/whois.php
>
> Henrik

Hentede samme program som Neslein havde brugt i eksemplet fra
http://www.tamos.com/download/main/. Virker fint selv om det kun er en
demoversion. Skræmmende hvad man kan få ud af en IP-adresse...

Vh. Claus