/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Bildesign, set med 2½ år gamle øjne.
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 12-05-05 23:17

En lille sød en.

Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'

Dén skulle der lige tygges noget på.
Kunne ikke komme med noget svar,
jeg forstod ikke hvad han mente.
Så jeg spurgte hvad han mente.

'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'

Prøv selv at kigge efter.
Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.

Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (som ikke ser sur ud



 
 
Kim Olsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Olsen


Dato : 13-05-05 07:29

Min bil er da også glad.

En kia Clarus. Den nærmest smiler

Men at det går lidt mod treenden, kan man se i Ekstrebaldets nye test af Kia
Carnival, hvor de smilende bløde former betegnes, som "en pakke smør, der
har stået for længe i solen"

Kim Olsen


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4283d5cf$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> En lille sød en.
>
> Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
> 'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'
>
> Dén skulle der lige tygges noget på.
> Kunne ikke komme med noget svar,
> jeg forstod ikke hvad han mente.
> Så jeg spurgte hvad han mente.
>
> 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
>
> Prøv selv at kigge efter.
> Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
>
> Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil
>
>
>
>
> --
> mvh Uffe
> Sierra 2,0i DOHC (som ikke ser sur ud
>
>



Uffe Bærentsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 13-05-05 08:10


"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
news:4284483b$0$689$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Min bil er da også glad.
>
> En kia Clarus. Den nærmest smiler

Kun med 'munden'.
Den har da også 'sure' øjne.
Hvis du siger, at overkant af forlygterne svarer til øjenbryn.
Hvad ser du så?
At mange biler har sure øjne

Lægger lige nogle billeder i d.b.m.



--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 08:33

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in news:428452ac$0$277
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>
> "Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> news:4284483b$0$689$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Min bil er da også glad.
>>
>> En kia Clarus. Den nærmest smiler
>
> Kun med 'munden'.
> Den har da også 'sure' øjne.
> Hvis du siger, at overkant af forlygterne svarer til øjenbryn.
> Hvad ser du så?
> At mange biler har sure øjne

Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en god
gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller
glade?

> Lægger lige nogle billeder i d.b.m.

Æv, der kan jeg ikke se med :-|

Thomas

Claus Fabritius (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 13-05-05 08:43

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
news:4284581d$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...

> Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en god
> gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller
> glade?

Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one



Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 09:01

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> wrote in
news:428459ca$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
> news:4284581d$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver
>> en god gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken
>> sure eller glade?
>
> Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)

Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de dyre
dråber Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit før den
gider køre ordentligt

Thomas

Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 13-05-05 09:27

Thomas Rasmussen skriver:
>
> Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de dyre
> dråber Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit før den
> gider køre ordentligt

Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 10:11

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
news:428464C4.B80A12E6@du.kan.finde.den:

> Thomas Rasmussen skriver:
>>
>> Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de
>> dyre dråber Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit
>> før den gider køre ordentligt
>
> Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.

Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel
der endvidere er meget følsom.

En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt
(under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen. På min
mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster
derfor væk med tiden. Jeg har blot en slange monteret der går fra
udstødningsmanifold til indsugningen og det hjælper meget, men når det er
rigtigt fugtigt og koldt så er det ikke nok. 30km på motorvej ved 110-
130kmt så er dyserne frosset til.

Thomas

Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 13-05-05 10:34

Thomas Rasmussen skriver:
>
> Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel
> der endvidere er meget følsom.

Nuværende bil er en Golf V 1,9TraktorDIesel

Tildligere biler var 78'er Golf 1,1, 91'er Golf 2 1,8 og 97'er Golf
1,8. Jeg har _aldrig_ brugt sprit på nogle af mine biler og jeg har
_aldrig_ har kaburatorproblemer.

> En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt
> (under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen.

De første 2 transporterede mig dagligt mellem Randers og Århus, det
var godtnok før motorvejen, men alligevel....

> På min
> mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
> sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
> indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster
> derfor væk med tiden.

Men du vil hellere putte sprit en benzinen end finde et andet skjold ?

På min første Golf var luftindsugningen muælig at dreje ned foran
udstødningsmanifolden og derved hente lidt varme der. Som jeg husker
det, drejede jeg det ned hver efterår og op igen til foråret.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 10:55

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
news:42847498.3659DABA@du.kan.finde.den:

>> På min
>> mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
>> sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
>> indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og
>> ruster derfor væk med tiden.
>
> Men du vil hellere putte sprit en benzinen end finde et andet skjold ?

Nu er problemet at det ikke sådan lige er at finde et andet skjold, huggere
har dem ikke da de ruster væk og har endnu ikke fundet nogen som har det
fra 'ny'

> På min første Golf var luftindsugningen muælig at dreje ned foran
> udstødningsmanifolden og derved hente lidt varme der. Som jeg husker
> det, drejede jeg det ned hver efterår og op igen til foråret.

Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre er
det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret via en
temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere indsugningen
afhængig af temperaturen.

Så ja, jeg vil hellere hælde sprit på bilen og være sikker på at det
fungere. Min har også først problemet ved frisk motorvejskørsel. efter
slangen blev monteret hjalp det meget, men når det virkelig er fugtigt så
er det ikke nok. Så overvurderet er det ikke... nødvendigt er det på mange,
specielt 1.6'eren med 2E2 karb er meget følsom (1800 skulle være meget
mindre følsom af uvisse årsager)

Thomas

Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 13-05-05 11:11

Thomas Rasmussen skriver:
>
> Nu er problemet at det ikke sådan lige er at finde et andet skjold, huggere
> har dem ikke da de ruster væk og har endnu ikke fundet nogen som har det
> fra 'ny'

Okay

> Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre er
> det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret via en
> temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere indsugningen
> afhængig af temperaturen.

Det må have været det samme i 1800 motoren og har aldrig voldt mig
problemer..



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 11:29

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
news:42847D2F.4DD1F9A8@du.kan.finde.den:

>> Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre
>> er det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret
>> via en temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere
>> indsugningen afhængig af temperaturen.
>
> Det må have været det samme i 1800 motoren og har aldrig voldt mig
> problemer..

Nej men som sagt så er det underligt at det kun er 1600'eren der har været
ramt. Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?

Men du skrev at din 1800'er var fra 91, der har den vel også kørt med en
eller anden model insprøjtningsmotor?

Thomas

Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 12:05


"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse

Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
| karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
|
Svjv har VW brugt at el.opvarme manifolden.



Thomas Rasmussen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Rasmussen


Dato : 13-05-05 12:12

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in news:42848793
$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>
> "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
>| karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
>|
> Svjv har VW brugt at el.opvarme manifolden.

Joo... (hvis det er pindsvinet du henviser til) men er det ikke forsent at
gøre det i manifolden? Det er jo i karburatoren at isen bliver dannet, så
medmindre opvarmningen er så kraftig at den kan varme karb op også, så vil
det jo ikke hjælpe nok? Specielt ved hurtigere kørsel hvor afkølingen sker
tilsvarende hurtig (både internt i karb pga. større flow, samt eksternt
fordi der presses mere luft gennem motorrummet, der dermed også fjerner den
varme luft nede ved manifolden)

Thomas

Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 13-05-05 15:38

Thomas Rasmussen skriver:
>
> Nej men som sagt så er det underligt at det kun er 1600'eren der har været
> ramt. Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
> karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?

Pas

> Men du skrev at din 1800'er var fra 91, der har den vel også kørt med en
> eller anden model insprøjtningsmotor?

Pas, havde sjældent åbnet ned i "rummet", havde den kun til den havde
kørt 180kkm
Men, var den ikke med kat ? Hvis den var det, må der jo have være
indsprøjtning.....


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Mikkel Lund (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Lund


Dato : 13-05-05 13:14

Thomas Rasmussen wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
> news:428464C4.B80A12E6@du.kan.finde.den:
>
>
>>Thomas Rasmussen skriver:
>>
>>>Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de
>>>dyre dråber Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit
>>>før den gider køre ordentligt
>>
>>Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.
>
>
> Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel
> der endvidere er meget følsom.
>
> En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt
> (under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen. På min
> mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
> sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
> indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster
> derfor væk med tiden. Jeg har blot en slange monteret der går fra
> udstødningsmanifold til indsugningen og det hjælper meget, men når det er
> rigtigt fugtigt og koldt så er det ikke nok. 30km på motorvej ved 110-
> 130kmt så er dyserne frosset til.
>
> Thomas

Sjov har selv haft samme problem, også med en G2 fra midt 80'erne. Og
løsningen var da også en ny slange.

Hilsen Mikkel

Uffe Bærentsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 13-05-05 10:54


"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse
news:428459ca$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

>> Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en
>> god
>> gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller
>> glade?
>
> Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)

Bare det så ikke bliver til en hikkende Goller.
Kunne godt ske hvis den tager det for koldt og roligt




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 08:36

> 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
>
> Prøv selv at kigge efter.
> Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
>
> Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil

hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år med
øjenskygger ol.
Selv busserne har de onde "øjne"..

Mvh
Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**



Lars L. Hansen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 13-05-05 09:27

Juel wrote:

> hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år med
> øjenskygger ol.
> Selv busserne har de onde "øjne"..

Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
mongolide træk.

> Mvh
> Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**

Sorry :)


Mvh.

Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 09:30

> > hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år
med
> > øjenskygger ol.
> > Selv busserne har de onde "øjne"..
>
> Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
> mongolide træk.

Hehe må gå under kategorien "in the eyes of the beholder"

> > Mvh
> > Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**
>
> Sorry :)

Skal du ikke være, den ser ond ud

Mvh
Morten



Lars L. Hansen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 13-05-05 09:40

Juel wrote:

>>Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
>>mongolide træk.
>
>
> Hehe må gå under kategorien "in the eyes of the beholder"

Nix, mongoler (folk med Downs syndrom) kan bl.a. kendes på at
"øjenlågene har en ekstra fold, som giver de karakteristiske skæve
øjne". Se her f.eks.:
http://www.hi-speed.dk/Galleri/LarsL206_2.jpg

:P

Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 09:54

> Nix, mongoler (folk med Downs syndrom) kan bl.a. kendes på at
> "øjenlågene har en ekstra fold, som giver de karakteristiske skæve
> øjne". Se her f.eks.:
> http://www.hi-speed.dk/Galleri/LarsL206_2.jpg

ARHHH den er da også for nem, den skildre jo med at den er mongol, bare se
det mongol stempel den har fået i fronten i form af en mongol løve der står
og skygge bokser !!! )

Mvh
Morten



Claus Fabritius (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 13-05-05 08:42

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4283d5cf$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
> 'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'

Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)

> Dén skulle der lige tygges noget på.
> Kunne ikke komme med noget svar,
> jeg forstod ikke hvad han mente.
> Så jeg spurgte hvad han mente.
>
> 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'

Det har han ret i. Tendensen går imod mere og mere "badboy-look" fra
fabrikkens side, og det får bilerne til at se sure ud.

Men du skulle prøve at få ham til at kigge på kofangerne på de fleste af
Peugeots nye biler. De er nemlig glade (ser ud som om at de smiler)

> Prøv selv at kigge efter.
> Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.

den tendens har været undervejs længe, og jeg har opdaget det, da jeg synes
at det giver en front med udtryk.

> Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil

Er en Sierra ikke nærmere lidt ligeglad med det hele? :)
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one



Uffe Bærentsen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 13-05-05 10:43


"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse
news:4284597f$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)

Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål


> Men du skulle prøve at få ham til at kigge på kofangerne på de fleste af
> Peugeots nye biler. De er nemlig glade (ser ud som om at de smiler)

Hvis du kigger på lygterne, så er de sure, han har kommenteret netop Puger.


> Er en Sierra ikke nærmere lidt ligeglad med det hele? :)

Hov-hov, den er da et pålideligt automobil




--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Hans L. Jørgensen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Hans L. Jørgensen


Dato : 13-05-05 11:30


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:428476bf$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

>
> > Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)
>
> Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål
>

Ja - som f.eks. i aftes ved spisebordet, søster 9 år og lillebror 7 år,
søster brillierer med regning, hvad er 3 x 3. lillebror - 9, søster - hvad
er så 3 x 4, lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
)



--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg



Ukendt (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-05 12:07


"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

, lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
| )
|
ROFL.....



Lars L. Hansen (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 13-05-05 12:13

Hans L. Jørgensen wrote:

> Ja - som f.eks. i aftes ved spisebordet, søster 9 år og lillebror 7 år,
> søster brillierer med regning, hvad er 3 x 3. lillebror - 9, søster - hvad
> er så 3 x 4, lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
> )

Ja, det er typisk kvinder. De spørger tit (af grunde som kun de kender)
om ting de allerede kender svaret på. Jeg kan godt forstå at brormand
ikke gider svare :)

Mvh.

Claus Fabritius (13-05-2005)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 13-05-05 19:25

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:428476bf$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål

Det kender jeg. Forældrenes naboer har tvillinger. Mon man bliver træt når
de begge to har spurgt om hvad samtlige ting er i huset og så starter
forfra? :)

> Hvis du kigger på lygterne, så er de sure, han har kommenteret netop
Puger.

Ja, de har sure/onde øjne, men deres "mund" smiler. Mon de har psykotiske
træk? :)

> Hov-hov, den er da et pålideligt automobil

Alt er jo stabilt sammenlignet med en Pug som min Mi16 :)
--
MVH
Claus Fabritius
Som håber at Mi16'eren snart vågner rigtigt op



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177515
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408625
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste