V8 i PT Cruiser.
Fra : Jim

Dato : 12-05-05 22:39

Er der nogen, som har links til eksempler på ombygning af PT Cruiser?

Er der nogen, som har gjort det, altså smidt en V8 i en PT Cruiser?

Mvh. J.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-05-05 23:35

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev....

> Er der nogen, som har gjort det, altså smidt en V8 i en PT Cruiser?

Jeg tvivler. PT'en er jo FWD, så en ombygning til V8 ville blive
temmelig bekostelig.

Efter sigende skulle et firma dog have tilbudt at ombygge PT'ere med
en Viper V10'er.... hvis minimum 10 kunder meldte sig. Om det blev
til noget ved jeg ikke.

Fra : Jim

Dato : 12-05-05 23:56

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Efter sigende skulle et firma dog have tilbudt at ombygge PT'ere med
> en Viper V10'er.... hvis minimum 10 kunder meldte sig. Om det blev

Uha da da.. Den bliver dyr..
Så må man vel vente til Chrysler selv konstruerer en.
Men tak for dit input anyway. :0)

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-05 06:55

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> Er der nogen, som har links til eksempler på ombygning af PT Cruiser?
>
> Er der nogen, som har gjort det, altså smidt en V8 i en PT Cruiser?

Ellers laver de en version med en noget kraftigere motor som aldrig er
blevet introduceret til danmark.

--
Tom

Fra : Jim

Dato : 13-05-05 07:26

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Ellers laver de en version med en noget kraftigere motor som aldrig er
> blevet introduceret til danmark.

Jeg har søgt lidt på nettet, og så fandt jeg godt nok noget om en
6liters, som var peppet op, men om det er den, du har i tankerne,....

Mvh.

Fra : KASO

Dato : 14-05-05 14:10

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=719