alufælge på carina E
Fra : Mette og René

Dato : 12-05-05 20:55

Til alle Carina E Experter....

Kan et par 16*7½ tommer alufælge give problemer på carina´n, tænker på om de
vil gå på skærmen?
der er 205/50-16 dæk på

René

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 12-05-05 21:33

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Til alle Carina E Experter....
>
> Kan et par 16*7½ tommer alufælge give problemer på carina´n, tænker på om
> de vil gå på skærmen?
> der er 205/50-16 dæk på

Jeg kører i øjeblikket med 205/65-15, mon ikke de fylder ca. det samme. Det
hele afhænger nok af indpresningen på fælgene.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Mette og René

Dato : 12-05-05 21:41

> Jeg kører i øjeblikket med 205/65-15, mon ikke de fylder ca. det samme.
> Det hele afhænger nok af indpresningen på fælgene.

ja den er ET35, på netop de her fælge

Fra : Roberto Saldo

Dato : 13-05-05 07:42

Mette og René wrote:

> ja den er ET35, på netop de her fælge

Jeg har 205/50R16 på 16x7.5 fælge ET35 og de går på hvis jeg tager et stillevejsbump med
60km/t.
Jeg ville nok finde noget i 16x7 og ER38-40 stykker.

Mvh
Roberto

Fra : Psypher

Dato : 13-05-05 13:36

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kører på 7X17 ET38 med 205/40/17 de passer perfekt, vi har siddet 5
i den med fyldt bagagerum samtidig er bilen sænket, den skraber _aldrig_

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mette og René

Dato : 13-05-05 14:45

> Jeg kører på 7X17 ET38 med 205/40/17 de passer perfekt, vi har siddet 5
> i den med fyldt bagagerum samtidig er bilen sænket, den skraber _aldrig_
> på

ja det ser ud til jeg må have nogen 7x16 eller 7x17, og droppe 7½

René