Periodisk syn - forsinkelse?
Fra : phk

Dato : 12-05-05 16:43

Hvor langt er man bagefter med periodisk syn?

--
Per, Esbjerg

Fra : Madsen

Dato : 12-05-05 21:09

phk wrote:
> Hvor langt er man bagefter med periodisk syn?

Hej Per
Har ikke hørt at der skulle være problemer.
http://www.applusbilsyn.dk/Synssteder.55.0.html?&no_cache=1&tx_sbi_pi1[sort]=zip&tx_sbi_pi1[order]=ASC&tx_sbi_pi1[showAll]=Vis%20alle&tx_sbi_pi1[showUid]=61
De skriver følgende på deres side "Har "Drive-in" - syn uden tidsbestilling
i hele åbningstiden."
Har ikke læst nogen steder at der er vente tid.
--
Madsen

Fra : phk

Dato : 12-05-05 21:49

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har ikke hørt at der skulle være problemer.

På min registreringsattest står der:

Registreringsdato: 21.05.03
Ændringsdato: 21.05.03

Så må der jo snart komme noget :)

--
Per, Esbjerg

Fra : KASO

Dato : 12-05-05 21:52

> [...]
tidsbestilling
> i hele åbningstiden."
> Har ikke læst nogen steder at der er vente tid.

Min far kommer "for sent til" trods han ringede 3 uger før frist. De er
klart bagud. Min egen bil er ikke indkaldt endnu - den burde synes i denne
måned....