angel eyes til ford focus
Fra : The Daywalker

Dato : 12-05-05 16:11

har lige fået nogen hjem fra usa....total fede!

de ligner dem fra bmw med ringene.....men??!!!

potions lyset skal jo sættes op men hvordan gør man det....er der nogen som
ved hvad for farve man sætte sammen for at de lyser som narmal
potionlys?????? der er 4 ledninger på hvert stik til hver lygte som bilen er
nu med de orginale lygter???!!!...er der nogen som der kan hjælpe mig....

Fra : ///M

Dato : 12-05-05 16:39

"The Daywalker" <daywalker666@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> potionlys?????? der er 4 ledninger på hvert stik til hver lygte som bilen
> er nu med de orginale lygter???!!!...er der nogen som der kan hjælpe

Køb den ægte vare

Nå - dine ledninger producerer meget sandsynligt 12V mellen to af de fire
mulige - dit nye sæt forlygter skal (igen meget sandsynligt) bare have 12V
for at lyse. At du har fire ledninger kan skyldes at du har mulighed for at
have positionslys på, med forskellige lygtetændings-indstillinger.

--
///M
E30