Hvem påstår at VW ikke holder brugtvognspr~
Fra : BJ

Dato : 12-05-05 15:21

Her er da et bevis på at en gammel VW goller kan holde sin brugtvognspris og
endda indfri forventningerne mange mange gange:

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046304/

--
Bjørn J.

Fra : Jens

Dato : 12-05-05 15:49

BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

> Her er da et bevis på at en gammel VW goller kan holde sin brugtvognspris og
> endda indfri forventningerne mange mange gange:
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046304/

Det er nok fordi dette specielle eksemplar kører "velsignet" godt
--

Jens F

Fra : BJ

Dato : 12-05-05 16:06

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er nok fordi dette specielle eksemplar kører "velsignet" godt

Jep, den nye ejer må være stolt som en pave..

--
Bjørn J.

Fra : Steen F.

Dato : 12-05-05 16:54

BJ wrote:
> Her er da et bevis på at en gammel VW goller kan holde sin
> brugtvognspris og endda indfri forventningerne mange mange gange:
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046304/

Der er vist gået mere end én ting galt... 21-årig Benjamin Halbe????:
http://www.jp.dk/itogc/artikel:aiid=3046304:img=0/

/Steen

Fra : BJ

Dato : 12-05-05 17:23

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er vist gået mere end én ting galt... 21-årig Benjamin Halbe????:
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aiid=3046304:img=0/

Sådan en rig Karl Børge og helt uden dansk registreringsafgift..!!!!....:)

--
Bjørn J.

Fra : Steen F.

Dato : 12-05-05 19:57

BJ wrote:

> Sådan en rig Karl Børge og helt uden dansk
> registreringsafgift..!!!!....:)

Hint: Ligner han en 21-årig? Vel nærmere 41...

MVH Steen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-05-05 19:41

Steen F. wrote:

> Der er vist gået mere end én ting galt... 21-årig Benjamin Halbe????:

He he, ja han er vist lidt gammel af sin alder

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : BJ

Dato : 12-05-05 21:39

KLIP

> He he, ja han er vist lidt gammel af sin alder

Ha ha, ja hele verdenspressen har taget fejl:

http://www.makeashorterlink.dk/b23d29c2

Fra : Klaus A

Dato : 12-05-05 17:32

> Her er da et bevis på at en gammel VW goller kan holde sin brugtvognspris
og
> endda indfri forventningerne mange mange gange:
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046304/

Hvis nu Elvis(P) havde været passager, så var prisen nok en anden (opad)..
Og mon ikke dette havde været samme forhold hvis det var f.eks. en
Mercedes - eller Volvo for den sags skyld?

--
Klaus

Fra : BJ

Dato : 12-05-05 17:44

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis nu Elvis(P) havde været passager, så var prisen nok en anden (opad)..

Njaaeee .... blot som passager, det tror jeg nu ikke.

> Og mon ikke dette havde været samme forhold hvis det var f.eks. en
> Mercedes - eller Volvo for den sags skyld?

Så havde været mindst 10 gange højere..

--
Bjørn J.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 13-05-05 07:27

BJ wrote:
> Her er da et bevis på at en gammel VW goller kan holde sin brugtvognspris og
> endda indfri forventningerne mange mange gange:
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3046304/

Han var vel ikke pave da han have den potte?
Den rigtige pave kører vel Lancia, Ferrari ell.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-05 10:15

Fra : John

Dato : 13-05-05 10:41

On Fri, 13 May 2005 11:15:10 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

> [...]

Ikke mere, den nye er angiveligt baseret på en VW Toureg, den ser lidt
spøjs ud, men gør alle popemobile ikke det?

Fra : BJ

Dato : 13-05-05 10:07

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han var vel ikke pave da han have den potte?

Nope:

http://www.makeashorterlink.dk/b23d29c2

> Den rigtige pave kører vel Lancia, Ferrari ell.

Det tror jeg ikke, men har har sikkert en limosine stillet til sin rådighed
incl. chauffør.

--
Bjørn J.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-05-05 12:23

Roberto Saldo wrote:

> Han var vel ikke pave da han have den potte?
> Den rigtige pave kører vel Lancia, Ferrari ell.

Han kører forhåbentlig ikke særlig meget... manden er jo 517 år gammel,
plus/minus