Baggrundsbillede der ikke "multiplicerer" ~
Fra : David Schjelde

Dato : 30-05-01 09:11

Hej alle

Er det muligt at indsættet et baggrundsbillede således der kun er det éne
billede. Jeg er ikke intereseret i at det bliver vist 17.000 gange da det
slet ikke passer til resten af siden.

Jeg tænkte der måske var en html kode der lige fiksede problemet???

Mvh
David

Fra : ha

Dato : 30-05-01 09:14

> Er det muligt at indsættet et baggrundsbillede således der kun er det éne
> billede. Jeg er ikke intereseret i at det bliver vist 17.000 gange da det
> slet ikke passer til resten af siden.

Prøv "selv" at søge efter tilsvarende spørgsmål 4 - 5 dage tilbage.

mvh
ha

Fra : David Schjelde

Dato : 31-05-01 10:52

"ha" <notme@dot.com> wrote in message

> Prøv "selv" at søge efter tilsvarende spørgsmål 4 - 5 dage tilbage.

Hovsa - den havde jeg overset. Tak for hjælpen

Mvh
David

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 30-05-01 17:17

David Schjelde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg tænkte der måske var en html kode der
> lige fiksede problemet???

http://www.html.dk/tutorials/css/lektion3.asp#background-repeat

Mvh
Jonas

Fra : David Schjelde

Dato : 31-05-01 11:01

"Jonas Astrup - html.dk" <jonas.usenet@html.dk> wrote in message

> http://www.html.dk/tutorials/css/lektion3.asp#background-repeat
>
> Mvh
> Jonas

Tak for det link.

Her vil jeg komme til at bruge megen tid inde er jeg bange for....

Mvh
David