Firewall
Fra : Michael

Dato : 10-05-05 15:14

Jeg har det problem, at jeg ikke kan starte Windows Firewall.

Det er sådan set ikke, at jeg ikke kan starte den, der er problemet,
men hvorfor! Jeg tror der ligger et andet program i baggrunden i
stedet, da jeg har oplevet, at alle mine porte er blevet blokkeret.

For et par dage siden installerede jeg ZoneAlarm, hvorefter jeg
afinstallerede den igen. Men kan jeg se, hvilken process det er
der ligger, og hvis det er ZoneAlarm der ikke er fjernet ordentligt,
hvordan gøres så det?

--
Mvh. Michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-05-05 16:24

"Michael" <spam@spam.dk> crashed Echelon writing

> Det er sådan set ikke, at jeg ikke kan starte den, der er problemet,
> men hvorfor! Jeg tror der ligger et andet program i baggrunden i
> stedet, da jeg har oplevet, at alle mine porte er blevet blokkeret.

Den må vel komme med en fejl, enten on-screen eller i event viewer.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Lund

Dato : 11-05-05 20:17

Michael wrote:
> Jeg har det problem, at jeg ikke kan starte Windows Firewall.

Du har ikke stoppet for nogle services, vel?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Michael

Dato : 11-05-05 20:24

> Du har ikke stoppet for nogle services, vel?

Øhm, ikke sådan lige umiddelbart

--
Mvh. Michael

Fra : Thomas

Dato : 12-05-05 01:23

Michael skrev:

> Øhm, ikke sådan lige umiddelbart

Hvis Zone Alarm ikke blev stoppet mens du afinstallerede, den kan dens
TrueVector Service stadig starte op og køre i baggrunden.

Tjek i Joblisten.