Windows XP: Sikkerhedskopi af syst.indstil~
Fra : Morf

Dato : 08-05-05 13:36

Hej NG.

Hvordan foretages en SikkerhedsKOPI af systemindstillinger, herunder netværk
og opkaldsindstillinger, brugerprofiler, Outlook og Outlook Express'
indstillingerne (Konti med password, nyhedsgrupper og kalender)?

Eks. fordi man skrotter eksisterende HD, installere ny HD OG Win XP og
Office.
Der er samtidig foretaget installationer og tilretninger som man IKKE ønsker
overført via Gendannelsespunkter...

Jeg mener at være stødt på sådan en funktion tidligere, uden dog at bide
mærke i hvad den hed eller hvad den i realiteten foretog sig - kun at ALT
var på plads da jeg bootede ved en ny-/re-installation.

Mvh Morten

Fra : Alex Holst

Dato : 08-05-05 15:14

Morf wrote:
> Hvordan foretages en SikkerhedsKOPI af systemindstillinger, herunder netværk
> og opkaldsindstillinger, brugerprofiler, Outlook og Outlook Express'
> indstillingerne (Konti med password, nyhedsgrupper og kalender)?

Slutbrugere benytter typisk Files and Settings Transfer Wizard. IT
ansvarlige benytter typisk User State Migration Tool.

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk