Bruger du Ad-Watch? - Hjælp ...
Fra : Cifly

Dato : 24-04-05 08:48

Hej NG

Jeg bruger ad-aware og ad-watch og er temmelig glad for det. Men jeg har et
lidt irriterende problem der går på, at ad-watch viser sit åbningsvindue ved
opstart. Jeg er interesseret i, at AW skal starte ved opstart, men bare i
baggrunden.

Hvordan deaktivere jeg det?

VH Cifly

Fra : Gaffa

Dato : 28-04-05 11:58

Jeg har samme problem / ønske ... hvis du hører om noget vil du så poste det
til mig direkte idet jeg ikke har mulighed for at checke for svar de
kommende dage ?

nevertoforget@gmail.com

På forhånd tak
Hilsen
Gaffa

Fra : Cifly

Dato : 28-04-05 14:10

"Gaffa" <Xplw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme problem / ønske ... hvis du hører om noget vil du så poste
> det til mig direkte idet jeg ikke har mulighed for at checke for svar de
> [...]

Ska jeg gøre, Gaffa.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 28-04-05 14:18

> [...]
> et lidt irriterende problem der går på, at ad-watch viser sit
> åbningsvindue ved opstart. Jeg er interesseret i, at AW skal starte ved

Hejsa.

Prøv dette:
Start Ad-Aware - klik på tandhjulet - vælg 'Tweak' - udfold 'Ad-Watch' -
aktivér 'Indlæs Ad-Watch minimeret'.

Henrik, Aalborg

Fra : Gaffa

Dato : 28-04-05 16:27

Tak ! - det var lige det der hjalp.

hilsen

Fra : Cifly

Dato : 29-04-05 07:25

> [...]
>
> Hejsa.
>
> Prøv dette:
> Start Ad-Aware - klik på tandhjulet - vælg 'Tweak' - udfold 'Ad-Watch' -

Så klarede du den selv, Gaffa.

Og det var lige præcis hvad det gjorde Takker.