SP2 ?
Fra : Anni

Dato : 20-04-05 05:06

Hej.
Skal SP1, være installeret før man kan installere SP2? jeg forstår det
således, at det er selvstændige programpakker, og SP2 er en
total-installation og ikke en overbygning af SP1 ?
Med venlig hilsen.
Anni

Fra : Anders Lund

Dato : 20-04-05 06:07

Anni wrote:
> Skal SP1, være installeret før man kan installere SP2? jeg forstår det
> således, at det er selvstændige programpakker, og SP2 er en
> total-installation og ikke en overbygning af SP1 ?

Du har ret i hvad du har forstået. SP2 kan installeres uden SP1.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : gil

Dato : 20-04-05 07:22

http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/default.mspx

--
gil

Fra : Calle.

Dato : 20-04-05 08:47

Anni wrote:
> Hej.
> Skal SP1, være installeret før man kan installere SP2? jeg forstår det
> således, at det er selvstændige programpakker, og SP2 er en
> total-installation og ikke en overbygning af SP1 ?
SP2 indeholder også SP1
--
Calle.

Fra : Kim

Dato : 30-04-05 16:42

"Anni" <jornhansen2@gmail.com> skrev
> Skal SP1, være installeret før man kan installere SP2? jeg forstår det
> således, at det er selvstændige programpakker, og SP2 er en
> total-installation og ikke en overbygning af SP1 ?

Skal og skal...
Jeg har flere gange lavet maskiner for folk og
må konstatere at en xp pro dk install efterfulgt
direkte af en sp1 og derefter sp 2 giver det
bedste resultat, og det også på min private maskine.
Efter install sætter jeg så mit LAN kabel i maskinen
og surfer ind på windows update og suger hvad der er.

Mvh Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 30-04-05 16:53

Kim wrote:
> må konstatere at en xp pro dk install efterfulgt
> direkte af en sp1 og derefter sp 2 giver det
> bedste resultat, og det også på min private maskine.

Hvad oplever du der ikke virker ved en ren SP2 installation?