SchedLgU.txt fil
Fra : Viktor Andersen

Dato : 15-04-05 20:39

Mit SpyBot program er begyndt at rapportere om ovennævnte fil i Windows
roden. Den kan imidlertid ikke slette den. Når jeg klikker på den, kan jeg
se, at det er et program, der overvåger ens aktiviteter bl.a. ved
opgavestyring. Jeg har prøvet at slette filen i fejlsikret stand samt
slettet alt, der var identisk i reg. editoren.
Men ved ny opstart er filen kommet igen i Windows roden. En omdøbning af
filen hjalp heller ikke noget.

Hvordan kommer jeg af med den for bestandigt.

Viktor

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-05 22:31

Viktor Andersen wrote:
> Mit SpyBot program er begyndt at rapportere om ovennævnte fil i
> Windows roden.

Måske lidt OT. Spybot er lige udkommet i version 1.4rc:

http://www.spybot.info/en/index.html

Fra : Claus U

Dato : 16-04-05 08:49

Viktor Andersen skrev:

> Hvordan kommer jeg af med den for bestandigt.

Har du prøvet google.com?

http://www.safer-networking.org/en/faq/6.html
http://support.microsoft.com/kb/q303204/
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=6653

Filen er tilsyneladende en ægte log fra systemprocesser, så det giver mening
at du ikke kan fjerne dem og at de gendanes ved næste genstart.
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 17-04-05 17:24

Tak for svarene.

Det må jeg jo så bare lære at leve med, selvom jeg stadigvæk ikke kan
forstå, hvorfor man skal have lov til at snage i disse oplysninger. Spyware
eller ej!

Viktor