Fællesindkøb af Garmin Emap GPS
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-05-01 05:42

Hej alle,

jeg tillod mig lige at sakse dette indlæg. Evt. opfølgning ryger over
i dk.fritid.motorcykel fordi FUT (Follow-Up-To) er sat til.

From: "Mich@el" <mick@post5.tele.dk>
Newsgroups: dk.fritid.sejlads
Subject: Fællesindkøb Garmin Emap GPS

Hejsa.

I dk.fritid.motorcykel er vi ved at prøve at lave et fællesindkøb af
Garmin Emap GPS.

Jeg er ved at forhandle mig frem til en rabat der kunne givet til alle
der er med ved et fællesindkøb.

Da i sejlere også bruger GPS, vil jeg lige tjekke med jer om i skulle
være interesserede.

Det behøves nødvendigvis ikke at være en Emap i køber, men kunne være et
andet af Garmins GPS`ere.

Jeg ved at et mindre Taxa selskab på Fyn har fået 35 % i rabat ved køb
af 7 Stk. Gps til deres biler, så vi må også kunne handle.

Jeg ser fremt til at høre fra interesserede.

Fra : Thomas

Dato : 30-05-01 09:56

> Jeg ved at et mindre Taxa selskab på Fyn har fået 35 % i rabat ved køb
> af 7 Stk. Gps til deres biler, så vi må også kunne handle.

Oh? Og med den interesse der er for gps generelt, burde man nok kunne samle
mere end 7 købere sammen
Har du overvejet hvordan det rent praktisk skal fungere? Hvis det er eet
køb, så er det vel een person der modtager alle og så sender dem videre til
de andre. Er det noget du vil stå for?

> Jeg ser fremt til at høre fra interesserede.

Hør hermed fra mig. Hvis vi snakker -35%, og man gerne ville have en gps,
sååååå...

Eller ville du høre pr email?

Fra : Mich@el

Dato : 30-05-01 10:10

HGje Thomas.

Thomas wrote:

> Oh? Og med den interesse der er for gps generelt, burde man nok kunne samle
> mere end 7 købere sammen

Jo, og jeg har smidt samme indlæg i dk.fritid.sejlads

> Har du overvejet hvordan det rent praktisk skal fungere? Hvis det er eet
> køb, så er det vel een person der modtager alle og så sender dem videre til
> de andre. Er det noget du vil stå for?

Dte vil jeg tale med sælger og de involverede om, når/hvis det kommer så vidt.

> Eller ville du høre pr email?

Næhh - det her er fint nok

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : stones

Dato : 30-05-01 21:50

Hallo hallo, endnu en interreseret køber på banen.

Jeg har ikke en skid brug for det, men det er skide skægt legetøj, og hvis
man sparer 35% ?

Hvad ender en evt slutpris på ?
er det sådan en med skærm og Kort og alting ??

JEg undskylder selvfølgelig mine dumme spørgsmål, men jeg har ikke hele
tråden, men den her stump lød altså for interresant

Stones

Fra : Mich@el

Dato : 31-05-01 05:51

Hej Stones.

stones wrote:

> Hallo hallo, endnu en interreseret køber på banen.
>
> Jeg har ikke en skid brug for det, men det er skide skægt legetøj, og hvis
> man sparer 35% ?

Tja, for fun er en GPS også god nok, bare den er billig

> Hvad ender en evt slutpris på ?

Følg med i denne nyhedsgruppe, der kommer snart priser på bordet.

Kig her: http://www.garmin.dk/garmin/products/48

> JEg undskylder selvfølgelig mine dumme spørgsmål, men jeg har ikke hele
> tråden, men den her stump lød altså for interresant

Ups !!! Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. !!!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-05-01 14:56

Hvilket leder mig til spørgsmålet: Kan man kører en forkert vej på MC ? Er
alle veje ikke bare en ny oplevelse, hvadenten den er kendt eller ukendt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Mich@el

Dato : 31-05-01 05:53

Hej Henrik.

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" wrote:

> Hvilket leder mig til spørgsmålet: Kan man kører en forkert vej på MC ? Er
> alle veje ikke bare en ny oplevelse, hvadenten den er kendt eller ukendt

Næhhh - det kan man vel ikke. Men af og til har man vel lidt travlt, og her i
mandags brugte jeg 1 time på at finde en forretning i Koldings ensrettede
gadehelvede, med en GPS havde det taget 5 - 10 min.

Fra : Mich@el

Dato : 31-05-01 06:41

Hej Thomas.

Thomas wrote:

> Hør hermed fra mig. Hvis vi snakker -35%, og man gerne ville have en gps,
> sååååå...
>
> Eller ville du høre pr email?

Jeg skal bruge din E-Mail addr.