Problemer med Norton firewall
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 07-04-05 23:48

Hej NG!

Jeg har for en lille uge siden købt en ny pc, med Norton firewall og
antivirus.
De første par dage virkede alting fint, men nu kan jeg ikke længere komme på
nettet. IE kan ikke åbne siderne, men der er ingen problemer når jeg
deaktiverer firewall'en!
Jeg har prøvet alle mulige indstillinger, og brugt flere timer på skidtet,
men intet synes at hjælpe, - borset fra deaktivering... Bare ligesom
meningen med programmet går fløjten

Er nok klar over at det er mig selv, der har "pillet" ved noget forkert, men
jeg kender ikke programmet fra tidligere, så det er ikke lige til at
genemskue hvad fejlen er!

Har også fået slettet listen over porte der skal overvåges. Hvilke er
standard?

På forhånd tak for hjælpen
Carsten Nielsen
nielsennet@mail.dk