Nogen der kender denne producent / program~
Fra : Mickael

Dato : 07-04-05 10:27

Fra : Claus U

Dato : 07-04-05 14:55

Mickael skrev:

> http://www.gotoo.com/treasure/Sym.html

Kender ikke produkterne - men hjemmesiden tænder alle mine alarm lamper!

Jeg kan tilsyneladende ikke finde deres adressen på hjemmesiden?

Hvorfor sælger de deres produkt gennem to helt ens sider?
http://www.gotoo.com/treasure/Sym.html og
http://winantivirus.com

En look up på "winantivirus.com" giver følgende adresse:
P.O. Box 3
Kiev, NA 04114
UA

Og en søgning på denne adresse via google gav følgende resultat:
<http://www.dslreports.com/forum/remark,9410021~root=scambusters>

I øvrigt virker hjemmesiden useriøs og ikke særlig informativ!

Kort sagt - jeg ville ikke handle der!

Har tilladt mig at fjernet henvisningen til markedsgruppen, da den ikke er
tilgængelig hos mig!
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk