sikkerhed xp ?? eller
Fra : Robert \(-:

Dato : 04-04-05 19:09

Jeg har lige fået en computer med xp og aner ikke noget om xp.. da jeg ville
installere gratis version Zone alarm som jeg har flyttet fra en anden
computer .. begynder den med at installere men ca halvvejs igennem skriver
den på eng. at setup ikke kunne lukke truevector service .installen kan ikke
forsætte hvis ikke true vectoeren bliver lukket ned. brug service manager
til at lukke true vectoren ned... er det en slags sikkerheds program eller
noget , og hvordan kan jeg lukke det program ned ???

har lige et spørgsmål mere, da den computer jeg har købt
er brugt. Hvis man går på nettet med den (Sammen med det gamle styresystem
sælger har brugt).
Kan man f,eks hvis nu sælger evt har været brugt til . eks hacking eller
lign..
Kan det så evt gå ud over den nye bruger ??
eller kører det ikke bare på ip adressen ??

Hilsen Robert

Husk sletdetteher ved mail

Fra : John

Dato : 05-04-05 14:36

"Robert (-:" skrev i en meddelelse

> [...]
> computer .. begynder den med at installere men ca halvvejs igennem skriver
> den på eng. at setup ikke kunne lukke truevector service

Kan evt være denne: Zone Labs LLC - TrueVector Service Version 5.5.062.011

Tyder på, at ZA allerede er eller har været installeret, men evt ikke
af-installeret korrekt. (Det kan give problemer, hvis ZA-filer kører under
af-installation af programmet) Kør en søgning og slet alle ZA-filer. Ryd evt
op med:

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189

Nu burde du kunne installere ZA. Se hvad du ellers har af hard- og software:

http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

> [...]
> lign..
> Kan det så evt gå ud over den nye bruger ??

Hmm... har selv erhvervet en brugt pc... ryddede alle hylder med den store
kost, og nyinstallerede windowsXP. Ren r*v at trutte i, så ved man, hvad man
har..:)

Mvh John