Internet Explorer - startside nr. 2
Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 03-04-05 18:34

Jeg er lidt udsikker på om jeg er i den rigtige gruppe; men jeg vover
pelsen.

Jeg har fået et problem, som jeg lige skal høre, om der er en eller anden
som har et bud på. Det drejer sig om en Stofanet kunde, som går ind på
Internettet via en login-server med IP-adressen 212.10.10.20 (dette er hans
startside), og den starter fint op, når han angiver sine adgangsoplysninger;
men når så han har logget sig på, kommer der en ny startside, som er en
reklameside for avisen BT. Er der mon nogen som har en ide om, hvor disse
oplysninger er gemt?
Problemet var på brugens gamle Windows 98 PC, og problemet findes også på en
nyklargjort med med Windows XP Pro SP2.

Når PC'en flyttes over på en TDC bredbåndsforbindelse, er problemet der
ikke.

Hilsen Karl Johan

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-04-05 18:38

"Karl Johan Agesen" <slet@nesega.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> på en nyklargjort med med Windows XP Pro SP2.
>
> Når PC'en flyttes over på en TDC bredbåndsforbindelse, er problemet

Stofanet der tjener reklamepenge ved at videresende dig til en anden side
efter godkendelse?

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas

Dato : 03-04-05 19:02

Karl Johan Agesen skrev:
> [...]
> nyklargjort med med Windows XP Pro SP2.
>
> Når PC'en flyttes over på en TDC bredbåndsforbindelse, er problemet der

Han skal gå til http://www.stofanet.dk/ og vælge Brugeropsætning >
Startside i menuen.

Her skal han logge på og samtidig ændre den side som Stofalogon
redelegerer til efter logon.

Han skal naturligvis være forbundet til Stofanet kablet når det gøres.

Stofanets standart redelegerer til http://www.stofa.dk/minesider/ efter
5 sekunder. Siden fra BT må han selv have valgt på et tidligere
tidspunkt, evt. ved en fejl?