e-trust "fryser"
Fra : Carlsen

Dato : 02-04-05 18:56

Hej NG
Det er som om min e-trust ikke vil afslutte sin scan - den "fryser" ved en
fil:

C:\MSOCache\all users\90000406-6000-11D3-8CFE-0150048383C9\X2561413.CAB

....og der står den og kommer ikke videre...i op til 30 minutter. Når jeg
lukker ned spørger "den" om jeg er sikker på at ville afslutte scanningen!

E-trust var installeret på computeren ved køb og jeg har erhvervet licens -
tilsendt licenskode - på nettet. Den opdaterer fint, så det skulle være helt
i orden.

Kører XPSP2. Håber en kan hjælpe.

Mvh
-LC

NB: har spurgt uden held i .virus-gruppen.

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 19:55

Carlsen skrev:

> NB: har spurgt uden held i .virus-gruppen.

Ja, kl. 19.54 og to minutter spø'r du så her.

Du er en meget utålmodig mand.

--
Otto Pæd

Fra : Anders Lund

Dato : 02-04-05 20:32

Otto Pæd wrote:

> Ja, kl. 19.54 og to minutter spø'r du så her.

Forkert - det er rigtigt at han spørger om noget på det tidspunkt, men
det har intet med dette spørgsmål. Nej, kig du hellere tilbage til d. 28/3.

> Du er en meget utålmodig mand.

Jeg synes at han klare det fint.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 02-04-05 20:54

Carlsen wrote:
> [...]
> tilsendt licenskode - på nettet. Den opdaterer fint, så det skulle være

Nu når du har licens og hele skidtet hvorfor så ikke emaile etrust support ?

> Kører XPSP2. Håber en kan hjælpe.
>
> Mvh
> -LC
>
> NB: har spurgt uden held i .virus-gruppen.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Lasse Birnbaum Jensen

Fra : Carlsen

Dato : 02-04-05 21:36

Lasse B. Jensen wrote:
> Nu når du har licens og hele skidtet hvorfor så ikke emaile etrust
> support ?

Det har jeg slet ikke tænkt på...det prøver jeg...takker
-LC