Har broblemer ed at slette disk i Toast?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-05-05 06:45

Hej

Jeg har nogle DVD-RW som jeg bruger til at optage film som hurtigt
bliver slettet, og disken bruges så til ny film.

Nu er problemet at Toast 6 ved sletnings kommando skriver:
"The disk is busy or have been reserved by another application"

Jeg har repareret disktilladelser og genstartet, men meldingen er den
samme

Hvordan finder jeg ud af hvad det er, som driller?

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jesper

Dato : 11-05-05 15:07

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> samme
>
> Hvordan finder jeg ud af hvad det er, som driller?

bedste gæt er at det er operativsystemets Disk Burner der driller, gå
ind i dine systeminstillinger under CD & DVD og sæt den til ignorér når
der indsættes en blank DVD.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-05-05 19:36

> bedste gæt er at det er operativsystemets Disk Burner der driller, gå
> ind i dine systeminstillinger under CD & DVD og sæt den til ignorér når
> der indsættes en blank DVD.

Tak for svaret, desværre er det ikke løsningen

Jeg glemte at nævne et andet symptom, nemlig at når jeg trykker "erase",
så forsvinder disken fra skrivebordet, og er ikke til at finde nogle
steder
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 12-05-05 09:56

> [...]

> Jeg glemte at nævne et andet symptom, nemlig at når jeg trykker "erase",
> så forsvinder disken fra skrivebordet, og er ikke til at finde nogle

Har du opdateret Toast? Der ligger et par opdateringer, senest til 6.1,
der skulle rette nogle problemer med OS 10.4.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-05-05 05:29

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Har du opdateret Toast? Der ligger et par opdateringer, senest til 6.1,
> der skulle rette nogle problemer med OS 10.4.
>
> mvh.
> Kaj.

Hej

Var lige på vej ind for at fortælle at det var en opdatering der skulle
til

Jubii, det kører! Tak for hjælpen

--
Venlige hilsner og