bios fra GF5500
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 12:27

hey all...

jeg har et GeForce5500 AGP kort liggende som jeg gerne vil 'brænde af'
på at smide i min G4 PM, men så vidt jeg kan læse og forstå skal jeg
ikke regne med at komme nogen vegne inden jeg får den flashet om, er der
nogen af jer der har bios'en fra en 5500'er liggende jeg kan bruge,
eller evt. hive ud af jeres kort for mig?

på forhånd tak.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Tom

Dato : 07-05-05 20:36

Prøv at google lidt..
Her lidt om tidligere kort !
http://www.cybercoment.com/macgeforce.htm
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 21:56

Tom wrote:
> Prøv at google lidt..
> Her lidt om tidligere kort !
> http://www.cybercoment.com/macgeforce.htm
> Tom

Tak for linket, jeg har dog læst hele den side igennem flere gange og
der er ikke nogle FX5500 bios'er jeg kan hente eller lign. (jeg har et
gammel GF4600 kort som jeg tror er brændt af, jeg kunne vel prøve at
flashe den om ikek andet)

men altså, FX5500 MAC bios søges! :)

Mvh.
Claus Albæk