mappe i imap der ikke kan slettes :(
Fra : Michael Holm

Dato : 06-05-05 22:48

hej terminal/imap hajer :)

Jeg har en masse mapper i min imap email :)
på et tidspunkt omdøbte jeg en fra at hedde "oracle" til "Oracle" - det
skulle jeg ikke havde gjort :( ved ikke om det skete med det samme eller
hvad, men pludselig kan jeg ikke komme i kontakt med den, hverken via
webmail eller fra Mail.app - får fejlmed. at "mailbox could not be
opened system I/O error.

hvordan kommer jeg af med den.. har prøvet at slette på via webmail, via
Mail.app og via Finder, lige lidt hjælp...

Når jeg logger ind via terminal og kigger på mailserveren i
/var/spool/imap/user/xxx/ (xxx =mit mailnavn:) og laver en "ls -l" kan
jeg se alle mine mailboxes som virker men ikke den dumme, så den er der
vel ikke, hvordan kan jeg "genopbygge" et eller andet så den forsvinder
fra min oversigt ?

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk