OT: skrifttype på KIMs chips?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 04-05-05 17:21

Jeg har brug for skrifttypen på KIMs chips. Den røde afrundede, som
tilnærmelsesvis er a la arial rounded MT bold. Bare mere indad/knebet
sammen i toppen, specielt i M'et.
PS: det er til redigering på en mac...

--
Mvh. Poul

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-05-05 21:34

Poul Skovmand Thingholm wrote:
> Jeg har brug for skrifttypen på KIMs chips. Den røde afrundede, som
> tilnærmelsesvis er a la arial rounded MT bold. Bare mere indad/knebet
> sammen i toppen, specielt i M'et.
> PS: det er til redigering på en mac...

Nu sidder jeg ikke lige på arbejde, men det kunne være VAG rounded.

M.v.h
Niels

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-05-05 00:15

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

> Nu sidder jeg ikke lige på arbejde, men det kunne være VAG rounded.

Hej Niels

Du er maaske god til at genkende fonte. Jeg har en som jeg ikke kan
hitte ud af hvad hedder.

Maa jeg sende dig et billede af den paa mail ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 05-05-05 06:12

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Hej Niels
> Du er maaske god til at genkende fonte. Jeg har en som jeg ikke kan
> hitte ud af hvad hedder.

Nej, det er jeg desværre ikke. Men jeg har brug for det næsten dagligt
som litograf. Så må jeg enten støtte mig til min kollega der er
typograf, eller selv lede hele vores skrift bibliotek igennem. Det var
tilfældigt at jeg for nylig har lavet en opgave hvor jeg har brugt
VAGRounded (og det er kun et gæt). Men ovre i grafik gruppen sidder der
nogle font hajer.

M.v.h
Niels

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-05-05 08:13

In article <4279ab19$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,

http://www.identifont.com/identify.html
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 07-05-05 09:12

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

> Nu sidder jeg ikke lige på arbejde, men det kunne være VAG rounded.

Tak for hjælpen. Det var ikke den, men den kunne bruges - og det skulle
gå hurtigt (sangskjuler til konfirmation). De links du skriver i en
anden tråd - tak for dem.

--
Mvh. Poul