Min Cd er forsvundet
Fra : Kaj Christiansen

Dato : 04-05-05 15:47

Mystikken breder sig:

I mine systemindstillinger er CD ikonet pludselig forsvundet (det der
ligger over CD'er og DVD'er) Kontrolpanelet ligger der, når jeg klikker
på det, men ikonet er væk. Jeg har set efter, at billedet stadig ligger
på sin plads i indholdet af DigiHubDiscs.prefPane, i system-> bibliotek
-> PreferencePanes, så det er ikke fordi at det er forsvundet, jeg kan
bare ikke få vist det på sin plads.
Jeg har prøvet med at slette com.apple.systempreferences.plist, (og
selvfølgelig både repareret tilladelser og genstartet dyret).
Nogen bud på hvor jeg skal lede videre?
eg kører 10.3.9, og skaden er sket omtrent samtidig med at QuickTime 7
blev installeret, uden at der behøver at være nogen sammenhæng.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog