Problem med InDesign-opdatering
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 01-05-05 17:42

Der er kommet en opdatering til InDesign. Når jeg sætter den igang, får
jeg denne besked:

"Overførslen er blevet afbrudt af en tilslutningsfejl. Kontroller
netværks- og internetindstillingerne, og klik derefter på Forsøg igen."

Mine netværks- og internetindstillinger (Airport) fungerer perfekt. Hvad
kan det så betyde?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-05 17:48

Ove Steen Smidt skrev:

> "Overførslen er blevet afbrudt af en tilslutningsfejl.
> Kontroller netværks- og internetindstillingerne, og klik
> derefter på Forsøg igen."

Har du prøvet at hente den herfra i stedet:
<http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2448> ?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 01-05-05 19:54

> Har du prøvet at hente den herfra i stedet:
> <http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2448> ?

Ja og her får jeg følgende:

1. Launch InDesign CS.
2. In the application window, choose Help > Updates.
3. In the Updates dialog box, select Adobe InDesign CS 3.0.1 April 2005
(CS2 Compatibility) update.
4. Click Continue. The update installer file will download to your local
machine.
5. Choose Install Now and then follow the instructions to install the
update.

Og så jeg jo lige vidt.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 01-05-05 20:38

Som tidligere nævnt - for længe siden - har InDesign 3.01 været belemret
med den fejl, at programmet ikke kunne indexere korrekt med bogstaver,
der ikke hører til det engelske alfabet. Jeg har korresponderet med en
Adobe-medarbejder, der har givet mig ret i denne konstatering. Han har
videregivet min klage til InDesign management.
Desværre er fejlen stadig ikke rettet.
Og med skam at melde har denne facilitet hele tiden virket korrekt i
InDesign til Windows, som jeg har på min arbejdsplads.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 01-05-05 19:56

> Har du prøvet at hente den herfra i stedet:
> <http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2448> ?

Tilbagekalder det første svar. Nu så jeg downloadknappen. - Tak for
hjælpen.

Venlig hilsen

Ove Steen